Down The Rabbit Hole 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.215
2.168
Dit zijn nou eens merk activities waar ik achter kan staan. Gewoon een hele vet (muzikaal) kunstwerk. Past op zich ook wel goed bij een merk dat electrolyten verkoopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante en jaigalaar

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.409
4.786
Dus, ik begrijp goed dat de K+R er toch komt én extra parkeerplaatsen.

Dat betekent dus dat de pendeldienst waarschijnlijk (nog) soepeler verloopt, heel fijn.

Los daarvan, wat nemen jullie allemaal voor huisraden mee haha? Ik snap dat het lastig is als de trein naar Nijmegen gewoon een waardeloze verbinding is, maar met mijn bagage is het echt geen probleem in de trein en pendelbus te stappen.
 
Laatst bewerkt:

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
211
154
Ik neem mijn negatieve post mbt het parkeren/pendeldienst volledig terug. Wat super geregeld dit!
Kijken of we parkeertickets kunnen scoren, zo niet, dan gaan we lekker pendelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mimi, Oasiss en Dante

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.372
9.109
Ik neem mijn negatieve post mbt het parkeren/pendeldienst volledig terug. Wat super geregeld dit!
Kijken of we parkeertickets kunnen scoren, zo niet, dan gaan we lekker pendelen.
Hoezo zou je die niet kunnen scoren? Zijn parkeertickets in het verleden vaak uitverkocht geweest?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.409
4.786
Zie nu dat je ongebruikte pendelbuskaarten op het terrein kan inruilen. Kleinigheidje, maar wat mij betreft pakt de organisatie dit allemaal toch heel goed aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en Novis95

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
321
456
Ik neem mijn negatieve post mbt het parkeren/pendeldienst volledig terug. Wat super geregeld dit!
Kijken of we parkeertickets kunnen scoren, zo niet, dan gaan we lekker pendelen.
Ergens op terugkomen mag altijd :)
Uiteindelijk komt het dus wel goed lijkt het, gelukkig voor iedereen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken