Down The Rabbit Hole 2024

mgbss

Support act
15 feb 2019
829
531
Misschien niet zo'n populaire mening maar The National klinkt voor mij echt als een slaapfestijn. Is het live wel indrukwekkend?
Ik ben hier ook benieuwd naar. Op plaat klinkt het fantastisch, maar na drie volle dagen weet ik niet of ik het qua energielevel trek. emand ervaring mee?
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.220
2.169
Matt Berninger is nogal een wildcard tijdens optredens. Weet op zijn eigen (rare) wijze het publiek goed mee te trekken, terwijl de band muzikaal gewoon heel sterk is. Denk dat als je een leuke plek tussen fans weet te bemachtigen het zeker een energieke show kan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en jaigalaar

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
110
282
Ik ben hier ook benieuwd naar. Op plaat klinkt het fantastisch, maar na drie volle dagen weet ik niet of ik het qua energielevel trek. emand ervaring mee?
Dit vraag ik me ook af. En als IJsland dan het waarschijnlijke alternatief is, kan ik me zo maar voorstellen dat ik daar ga kijken om niet in te kakken... Maar misschien onderschat ik daarmee hoe sterk de liveshow van The National is.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.220
2.169
Sleep Well Beast is het enige goede album
2o7z0r.jpg
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
186
118
Grote fan hiero! Het kan inderdaad wat 'moeilijke' muziek zijn. De nummers worden prachtig opgebouwd naar euforische explosies met blazers en geweldige gitaristen. De zanger Matt is een stem en man om van te houden.

Ik zou het sowieso minimaal een half uur de kans geven. Party-publiek graag ergens anders gaan kijken....
 

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
74
85
Het kan echt beide kanten op gaan. De show in Ziggo Dome vond ik energiek terwijl ik de show op Lowlands erg vond tegenvallen. Zal er ook vanaf hangen of je tussen de fans staat inderdaad.
 

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
25
59
Misschien niet zo'n populaire mening maar The National klinkt voor mij echt als een slaapfestijn. Is het live wel indrukwekkend?
Iedereen hier en om mij heen is lyrisch over de National maar mij grijpt het ook nog niet, zelfs niet na meerdere luisterpogingen. Helpt niet mee dat zijn stem me niet aanstaat. Denk dat ik een kwartiertje ga kijken om tot de conclusie te komen dat het feestje bij Sef en Abel leuker gaat zijn 💃
 

dfrvanloon

Randprogramma
9 jun 2022
105
180
Ik ben enorm fan van The National, afgelopen maand 2 keer gezien en ben er ook bij op De Groene Heuvels. Het gaat heel goed zijn, maar gewoonweg niet voor iedereen.

Eigenlijk zoals de zondag headliner op DTRH de afgelopen 2 jaar ook al was: te alternatief voor het gros van het publiek (The War on Drugs, Paolo Nutini). Had ze daarnaast ook gewoon 1,5 uur gegeven, zoals hun meeste festivalshows, en ik denk dat het voor meer mensen toegankelijk blijft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.374
9.119
Ik ben enorm fan van The National, afgelopen maand 2 keer gezien en ben er ook bij op De Groene Heuvels. Het gaat heel goed zijn, maar gewoonweg niet voor iedereen.

Eigenlijk zoals de zondag headliner op DTRH de afgelopen 2 jaar ook al was: te alternatief voor het gros van het publiek (The War on Drugs, Paolo Nutini). Had ze daarnaast ook gewoon 1,5 uur gegeven, zoals hun meeste festivalshows, en ik denk dat het voor meer mensen toegankelijk blijft.
The National is natuurlijk wel de grootste naam op de lineup, snap wel dat die gewoon de volle 2u krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken