Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1 dag geen parkeer/shuttle shenanigans meer en het kan weer een dag over de muziek gaan. Ook mooi toch. Morgen discussie over alcohol mee het terrein op?
1 dag geen parkeer/shuttle shenanigans meer en het kan weer een dag over de muziek gaan. Ook mooi toch. Morgen discussie over alcohol mee het terrein op?
Wat een ongekende luxe, discussie of LCD Soundsystem of The National groter is.
Godzijdank speelt NL eventueel op zaterdag (al is Michael Kiwanuka ook wel erg pijnlijk)
Godzijdank speelt NL eventueel op zaterdag (al is Michael Kiwanuka ook wel erg pijnlijk)
Mijn route wordt waarschijnlijk
Olivia Dean - The National - Folamour
Bij onze vriendengroep vooral enthousiasme voor de laatste en dat enthousiasme deel ik zelf ook! Toch wil ik wel een stuk kijken van The National
Abel en Sef ook een goede optie, al zal dat waarschijnlijk niet mijn route worden