Down The Rabbit Hole 2024

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
186
118
Denk idd dat er veel bezoekers naar NL gaan kijken. DTRH is al een tijd geen festival meer waar mensen voor de muziek heen gaan, dus dan lijkt me dit een logisch gevolg.
Ik kijk tzt wel waar ik zin in heb, heb Kiwanuka al best vaak gezien dus ik kan me zomaar voorstellen dat ik als voetballiefhebber de wedstrijd wil gaan kijken.
Even zien waar ik dan zin in heb.
Dat betekend voor ons zonder problemen Kneecap, Kiwanuka én Deadletters vanaf de eerste rijen kunnen zien. :D
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.405
1.471
Op lago lago was dus 0mm voorspeld, en is het nachtprogramma geannuleerd en het terrein ontruimd. Uiteraard, wees niet bang maar neem voorzorgsmaatregelen met bv goede schoenen oid. Ben er oprecht van geschrokken hoe erg het weer om kan slaan.
 

will

Campingartiest
1 okt 2019
68
28
1719993422792.png
Hoop overigens wel dat deze huidige bui niet te veel roet in het eten gaat gooien voor de net weer herstelde parking... Gok van niet, anders had de organisatie de parking niet al opengegooid vooraf aan deze voorspelde bui. Maar toch wel even spannend.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.867
2.523
Die Left of the Dial namen op DTRH zijn dus bekend nu:
Vrijdag zie je hier ARXX, Mermaid Chunky en Enola, op zaterdag gevolgd door Muck., Hot Face en Snake Eyes, en op zondag door Canned Pineapple, Saloon Dion en Pleasure Inc.
Geen hele grote must-sees, maar wel leuk voor tussendoor. Ik ga de shows in de Swamp wel missen. Hoewel die platte kar zijn charme heeft, is het toch anders
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
325
461
Zo’n wedstrijd kijken met veel mensen lijkt me leuk, maar is dat niet alleen echt leuk als ze het toernooi winnen?

Kan me voorstellen dat je anders achteraf denkt, was leuk maar uiteindelijk toch niet gewonnen. Dan heb ik liever een leuke show gezien waar ik naar uitkeek. Ben wel benieuwd hoe men hier naar kijkt :)
 
Laatst bewerkt:

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.225
2.173
Zo’n wedstrijd kijken met veel mensen lijkt me leuk, maar is dat niet alleen echt leuk als ze het toernooi willen?

Kan me voorstellen dat je anders achteraf denkt, was leuk maar uiteindelijk toch niet gewonnen. Dan heb ik liever een leuke show gezien waar ik naar uitkeek. Ben wel benieuwd hoe men hier naar kijkt :)
De euforie als men wint is inderdaad geweldig. Zodra het slecht gaat of er wordt verloren is het meestal niet heel leuk nee. (bron: ik stond op het Leidseplein met zowel Juventus - Ajax als Ajax - Tottenham)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.416
4.797
De euforie als men wint is inderdaad geweldig. Zodra het slecht gaat of er wordt verloren is het meestal niet heel leuk nee. (bron: ik stond op het Leidseplein met zowel Juventus - Ajax als Ajax - Tottenham)
Ik was in het stadion tijdens Ajax - Spurs. Ondanks de diepe, nog niet volledig geheelde wond, toch een moment dat ik nooit had willen missen. Idem voor de potjes tegen Juve en Real.

Ik snap overigens wel dat het ook wat lastig te bevatten is voor niet-voetballiefhebbers. Je betaalt een godsvermogen aan tickets voor een festival en gaat dan voetbal kijken tijdens het optreden van gerenommeerde artiesten. Had die gedachten op Pinkpop ook toen ik formule 1 op telefoons zag bij mensen om mij heen (ik heb helemaal niks met formule 1). Maar goed, festivals en livemuziek is één van mijn grootste passies, maar voetbal is waarschijnlijk de grootste en soms clasht dat.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
810
1.696
Geen hele grote must-sees, maar wel leuk voor tussendoor. Ik ga de shows in de Swamp wel missen. Hoewel die platte kar zijn charme heeft, is het toch anders
Voor mij op eerste gezicht ook geen grote must-sees, al heb ik ze nog niet allemaal beluisterd. Canned Pineapple in ieder geval wel tof.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
620
1.053
Zo’n wedstrijd kijken met veel mensen lijkt me leuk, maar is dat niet alleen echt leuk als ze het toernooi willen?

Kan me voorstellen dat je anders achteraf denkt, was leuk maar uiteindelijk toch niet gewonnen. Dan heb ik liever een leuke show gezien waar ik naar uitkeek. Ben wel benieuwd hoe men hier naar kijkt :)
Ligt er denk ik ook aan of je voetbal liefhebber bent. Ik als voetbal liefhebber wil de wedstrijden van het Nederlands elftal altijd wel zien. En dan maakt het mij achteraf niet uit of ze winnen of verliezen. Maar als ze winnen brengt dat natuurlijk wel een leuk samenhorigheidsgevoel met zich mee als je dat met zijn allen aan het kijken bent.
Daarnaast zorgt het laten zien van de voetbal wedstrijden er ook voor dat de mensen die voetbal geen zak uitmaakt niet tussen een menigte staan die op zijn telefoon naar de wedstrijd aan het kijken zijn.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
325
461
Ligt er denk ik ook aan of je voetbal liefhebber bent. Ik als voetbal liefhebber wil de wedstrijden van het Nederlands elftal altijd wel zien. En dan maakt het mij achteraf niet uit of ze winnen of verliezen. Maar als ze winnen brengt dat natuurlijk wel een leuk samenhorigheidsgevoel met zich mee als je dat met zijn allen aan het kijken bent.
Daarnaast zorgt het laten zien van de voetbal wedstrijden er ook voor dat de mensen die voetbal geen zak uitmaakt niet tussen een menigte staan die op zijn telefoon naar de wedstrijd aan het kijken zijn.
Ja dat zijn goede punten. Ben wel voetbalfan (heb dit ek bijna alles gekeken) maar verwacht toch dat m’n fomo groter is voor een festivalshow dan voetbalwedstrijd (tenzij het een legendarische pot wordt)
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
583
444
Ja dat zijn goede punten. Ben wel voetbalfan (heb dit ek bijna alles gekeken) maar verwacht toch dat m’n fomo groter is voor een festivalshow dan voetbalwedstrijd (tenzij het een legendarische pot wordt)
Denk dat heel mensen bij kiwanuka gewoon op hun telefoon de wedstrijd gaan kijken
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.867
2.523
Voor mij op eerste gezicht ook geen grote must-sees, al heb ik ze nog niet allemaal beluisterd. Canned Pineapple in ieder geval wel tof.
Ik vind Mermaid Chunky ook wel interessant. Mogelijk ook iets dat me beter bevalt op DTRH dan op LOTD zelf. Hot Face was vorig jaar best gezellig op de bierboot tijdens LOTD. Enola, Snake Eyes en Saloon Dion ga ik ook wel even kijken als het toevallig uitkomt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
124
160
Op lago lago was dus 0mm voorspeld, en is het nachtprogramma geannuleerd en het terrein ontruimd. Uiteraard, wees niet bang maar neem voorzorgsmaatregelen met bv goede schoenen oid. Ben er oprecht van geschrokken hoe erg het weer om kan slaan.
Geen idee welke voorspelling dat is geweest, maar mogelijk zware neerslag in het oosten en zuidoosten stond wel degelijk al dagen van tevoren op de weerkaarten. Dergelijke hoeveelheden komen dit weekend in ieder geval niet, maar helemaal droog blijft het ook niet en met de verzadigde grond kan het zelfs met lichte of kortdurende neerslag snel drassig worden. Dus je tip om goede schoenen mee te nemen zou ik wel ter harte nemen
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
177
93
Als Nederland wint zal Jungle wel echt een van de shows van het weekend worden. Massale euforie. 2018 (?) op Werchter Franz Ferdinand en Anderson Paak gezien toen België won, en daarna nooit meer zoveel gesprongen tijdens een show
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
647
515
Die Left of the Dial namen op DTRH zijn dus bekend nu:
Vrijdag zie je hier ARXX, Mermaid Chunky en Enola, op zaterdag gevolgd door Muck., Hot Face en Snake Eyes, en op zondag door Canned Pineapple, Saloon Dion en Pleasure Inc.
Leuk! Muck. en Saloon Dion nog niet gezien, benieuwd naar. Snake Eyes sowieso leuk feestje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
186
118
Zo’n wedstrijd kijken met veel mensen lijkt me leuk, maar is dat niet alleen echt leuk als ze het toernooi winnen?

Kan me voorstellen dat je anders achteraf denkt, was leuk maar uiteindelijk toch niet gewonnen. Dan heb ik liever een leuke show gezien waar ik naar uitkeek. Ben wel benieuwd hoe men hier naar kijkt :)
Ik ben groot voetbalfan en volg vrijwel alles. Echter doet het NL elftal me een stuk minder dan het clubvoetbal. Ik ga de shows waar ik al maanden naar uitkijk dan ook niet opofferen voor deze wedstrijd. Ik baal er ook wel van want mensen die steeds op hun mobieltjes zitten te kijken tijdens de shows is gewoon klote voor de sfeer. Ik zet mijn telefoon op “niet storen” en zie rond 23:00 wel wat het geworden is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Henk1122

Playlistbediener
24 aug 2023
10
16
Zolang de regen in de ochtend/begin middag valt is het top. Dan is er een mooi excuus om even terug de tent in te kruipen om een klein tukje te doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken