Down The Rabbit Hole 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.225
2.174
Willekeurig vraagje, maar eigenlijk iets waar weinig over wordt gepraat op dit forum. Maar hebben jullie ook soms een paar uur op het festival dat je er doorheen zit, licht overprikkeld bent en gewoon zo moe bent dat je er even geen zin meer in hebt :p Ergens heb ik het idee dat 95% van de bezoekers zulke ervaringen wel moet hebben, maar dat er nooit over wordt gesproken
Zeker, meestal dan ergens zitten op het terrein of terug naar het kamp om daar rustig te zitten en wat te eten. Afgelopen Lowlands op de zaterdag gewoon op tijd gaan slapen zodat ik nog wat waard was op zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.830
6.564
Willekeurig vraagje, maar eigenlijk iets waar weinig over wordt gepraat op dit forum. Maar hebben jullie ook soms een paar uur op het festival dat je er doorheen zit, licht overprikkeld bent en gewoon zo moe bent dat je er even geen zin meer in hebt :p Ergens heb ik het idee dat 95% van de bezoekers zulke ervaringen wel moet hebben, maar dat er nooit over wordt gesproken
Ja, absoluut. Even een uurtje of anderhalf de rust in om wat te eten en drinken en op te laden helpt dan wel wat. Dat en een goeie nacht slaap.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
621
1.053
Heel herkenbaar, Vooral de vrijdag vaak last van dat je de eerste ochtend wakker bent geworden op een camping, slecht geslapen en dan meteen alleen maar mensen om je heen. Doe dan graag even een loopje over het (nog rustige) festival terrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
75
85
Willekeurig vraagje, maar eigenlijk iets waar weinig over wordt gepraat op dit forum. Maar hebben jullie ook soms een paar uur op het festival dat je er doorheen zit, licht overprikkeld bent en gewoon zo moe bent dat je er even geen zin meer in hebt :p Ergens heb ik het idee dat 95% van de bezoekers zulke ervaringen wel moet hebben, maar dat er nooit over wordt gesproken
Sinds een paar jaar heb ik met mn vrienden afgesproken dat we allemaal één keer avondeten voorbereiden (4 vrienden). Dit zorgt ervoor dat je geforceerd elke dag een uurtje bij de tent bent rond etenstijd. Ff rustig zitten, happie eten en een kaartje leggen zorgt er bij mij sindsdien wel voor dat ik het hele weekend genoeg energie heb. Überhaupt genoeg en gezond eten doet voor mij wonderen.
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
110
282
Willekeurig vraagje, maar eigenlijk iets waar weinig over wordt gepraat op dit forum. Maar hebben jullie ook soms een paar uur op het festival dat je er doorheen zit, licht overprikkeld bent en gewoon zo moe bent dat je er even geen zin meer in hebt :p Ergens heb ik het idee dat 95% van de bezoekers zulke ervaringen wel moet hebben, maar dat er nooit over wordt gesproken
iNkAkKeN iS bIjPaKkeN!!1!

Alle gekheid op een stokje, dit overkomt me vaak genoeg. Meestal chill ik dan even bij de tent of kijk ik zittend op een afstandje naar een optreden. Voorkomen is beter dan genezen, dus ik zorg de laatste paar jaren dat ik er toch wat eerder voor kies om een (voor mij) minder belangrijke artiest te skippen en even op te laden/te eten/te rusten, zodat ik bij de artiesten die ik wel belangrijk vind weer in topvorm verkeer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Dante

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
37
23
Willekeurig vraagje, maar eigenlijk iets waar weinig over wordt gepraat op dit forum. Maar hebben jullie ook soms een paar uur op het festival dat je er doorheen zit, licht overprikkeld bent en gewoon zo moe bent dat je er even geen zin meer in hebt :p Ergens heb ik het idee dat 95% van de bezoekers zulke ervaringen wel moet hebben, maar dat er nooit over wordt gesproken
Heel erg herkenbaar. Voor mij is goede slaap van levensbelang en daarom lig ik er van mijn vriendengroep vaak ook als eerste in omdat ongeacht hoe laat ik naar bed ga altijd vroeg wakker ben. Rustmomenten pakken waar het kan en vooral goed naar je eigen gevoel luisteren en je eigen (rust)plan trekken.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.405
1.471
Iemand een idee hoe ik zondag na The National weer naar Amsterdam kom? Het begint toch te steken...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.385
9.134
De mensen die anders de kroeg in waren gegaan of op hun mobiel waren gaan kijken staan daar nu niet meer want die hebben een scherm. Win/win.
De mensen die in de kroeg waren gaan kijken, hadden daar ook niet gestaan toch.

Hoop dat je gelijk hebt met je win/win, en dat het geen halflege bedoening wordt.
 

lama

Playlistbediener
25 jan 2020
14
16
Willekeurig vraagje, maar eigenlijk iets waar weinig over wordt gepraat op dit forum. Maar hebben jullie ook soms een paar uur op het festival dat je er doorheen zit, licht overprikkeld bent en gewoon zo moe bent dat je er even geen zin meer in hebt :p Ergens heb ik het idee dat 95% van de bezoekers zulke ervaringen wel moet hebben, maar dat er nooit over wordt gesproken
Mooie vraag eigenlijk wel, ook in festivalland misschien nog wel een tabboe? Maar zeker, ik ook. Vind het zelf dan heerlijk om even ergens alleen op het terrein te zitten, biertje te drinken en mensen te kijken. Even niemand van de groep om mij heen. Gelukkig ga ik ook met een groep waar het oké is waar een ieder zijn eigen gang gaat, we vinden elkaar toch wel weer ergens op het festivalterrein samen.
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
31
57
Ik ben echt benieuwd wat dit gaat doen voor het volk bij Kiwanuka.
Het is denk ik ook een beetje afhankelijk van hoe het eerste half uur van die wedstrijd verloopt. Ik weet zelf nog niet helemaal zeker wat ik ga doen, maar acht de kans groot dat ik het begin wel even wil zien. Als NL binnen een kwartier 2-0 achter staat dan ga ik zeker naar Kiwanuka. Als het een geweldig meeslepende wedstrijd is dan weet ik het nog niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax en Novis95

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
110
282
De mensen die anders de kroeg in waren gegaan of op hun mobiel waren gaan kijken staan daar nu niet meer want die hebben een scherm. Win/win.

Ik vind het vooral verliezen. Ik vind voetbal leuk en had de pot graag gezien, maar ik ga Kneecap en Kiwanuka niet missen. Misschien kijk ik Kiwanuka wel vanaf een afstandje met een schuin oog naar mijn telefoon tijdens de tweede helft.
 

voordiepaal

Playlistbediener
28 jun 2023
20
33
Willekeurig vraagje, maar eigenlijk iets waar weinig over wordt gepraat op dit forum. Maar hebben jullie ook soms een paar uur op het festival dat je er doorheen zit, licht overprikkeld bent en gewoon zo moe bent dat je er even geen zin meer in hebt :p Ergens heb ik het idee dat 95% van de bezoekers zulke ervaringen wel moet hebben, maar dat er nooit over wordt gesproken
Zeker! Soms laad ik tussendoor even (alleen) op bij de tent, maar vaak ga ik gewoon even ergens zitten op het terrein en een beetje mensen kijken, een act van een afstandje bekijken of eten. Vaak genoeg heeft een warme pannenkoek of wafel (suiker!!) op het terrein mij door zo'n dip heengebracht.

Zo'n meerdaags festival is gewoon een marathon, je moet lang door en je kunt niet álles zien (zeker als je van de dag én nachtprogrammering houdt) dus stel je daar ook op in. En check vast op het blokkenschema wanneer je even kunt eten of chillen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.822
2.452
Heel herkenbaar, Vooral de vrijdag vaak last van dat je de eerste ochtend wakker bent geworden op een camping, slecht geslapen en dan meteen alleen maar mensen om je heen. Doe dan graag even een loopje over het (nog rustige) festival terrein.
Ik maak ook altijd een rondje op vrijdag. Vaak alleen.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
597
233
Willekeurig vraagje, maar eigenlijk iets waar weinig over wordt gepraat op dit forum. Maar hebben jullie ook soms een paar uur op het festival dat je er doorheen zit, licht overprikkeld bent en gewoon zo moe bent dat je er even geen zin meer in hebt :p Ergens heb ik het idee dat 95% van de bezoekers zulke ervaringen wel moet hebben, maar dat er nooit over wordt gesproken
Zeker wel. Zit vaak genoeg even lekker op mn bips naar alles te kijken. Ook gaan we regelmatig even terug naar de tenten om weg te zijn van de gekkigheid. Daarnaast doet voor mij een halve liter rucola (rum cola) ook wonderen. ;)
 

Tedder

Nieuw lid
3 jul 2024
1
0
Hoi! Heel veel zin in aankomend weekend, wordt een topeditie.
Vraagje: heeft iemand ervaring met inchecken bij de Rabbit Resort? Wordt onze eerste keer daar en kan nergens informatie vinden hoe je tent etc wordt toegewezen. We willen morgenavond richting de Groene Heuvels, is er een eindtijd tot waar je kan inchecken op de donderdag?
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
290
369
Op 45k kaarten staan er nu steady zo’n 200 tickets op swap. Zullen vast nog paar bijkomen gezien het weer, maar al met al vind ik dat er weinig te koop staat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken