Down The Rabbit Hole 2024

Cowwithmilk

Nieuw lid
11 jun 2024
3
4
Mijn gouden tip om niet overprikkeld te laten: laat die mobiel lekker in je tent. Zo leef je in het moment, luister naar je gevoel! Zo voorkom je dat je toch aansluit bij de grote groep omdat het gezellig is en je voelt dat je er bij moet zijn, terwijl je eigenlijk lekker wilt chillen.
Zelf heb ik een mega oude klaptelefoon mee, staat altijd uit en doe ik alleen aan als ik al een paar uurtjes alleen rondjes dwaal en zelf behoefte aan gezelschap heb.
 

will

Campingartiest
1 okt 2019
68
28
De doorverkoopmogelijkheid is beschikbaar tot donderdag 4 juli 05:00 uur.
Meer info over het door- en overkopen van tickets lees je hier.
Voor de mensen die nog een kaartje moeten kopen, let hierop! Is mij niet helemaal duidelijk of dit enkel geldt voor de officiële doorverkoop via Ticketmaster (en dan niet voor Ticketswap?), maar voordat mensen met lege handen staan.
 

Henk1122

Playlistbediener
24 aug 2023
10
16
Iemand kans gehad om het terrein vandaag te bekijken? Dat moet toch wel een enorme blubberbende gaan worden met alle regen van vandaag?
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
124
160
Mijn weersvoorspelling

Wie morgen heel vroeg al in de rij gaat staan kan nog te maken krijgen met een bui, maar na 8:00 zou het toch wel droog moeten zijn. De donderdag verloopt verder droog en zonnig met een maximumtemperatuur van zo'n 19 graden. Het koelt af naar 14 graden rond middernacht en uiteindelijk 10 a 11 graden.

De vrijdag zou dan toch wat tegen kunnen vallen, vrees ik. Wie vroeg opstaat kan nog wat van de zon zien, maar in de loop van de ochtend wordt het bewolkt door de nadering van een front. In de middag valt er van tijd tot tijd regen. De temperatuur komt in de middag niet hoger uit dan 15 a 16 graden, tijdens regenval 14 graden. 's Avonds koelt het amper tot niet af, mochten er in het begin van de avond opklaringen komen dan zou dan zelfs de maximumtemperatuur bereikt kunnen worden.

Op zaterdag warmt het snel op naar ruim 20 graden al voor het middaguur. Vervolgens passeert aan het begin van de middag een koufront. Dit zal niet lang duren, maar kan wel eventjes heftige buien geven. Na passage van het koufront is er volop zon en blijft het droog. Enige spelbreker is dan nog dat het flink waait met windkracht 5. 's Avonds wordt de wind minder en kan het flink afkoelen: de uiteindelijke minimumtemperatuur zou zelfs onder de 10 graden kunnen uitkomen.

De zondag is nu nog de meest onzekere dag: zoals het er nu uitziet wordt het zo'n 19 graden met redelijk wat zon, maar een bui is toch ook niet helemaal uitgesloten.
 

Koen87

Playlistbediener
20 dec 2013
39
8
Iemand kans gehad om het terrein vandaag te bekijken? Dat moet toch wel een enorme blubberbende gaan worden met alle regen van vandaag?
Niet na de regen van Woensdag. In Beuningen is wel wat gevallen, maar geen stortbuien. As we speak valt er nu meer dan dat er gisteren is gevallen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken