Down The Rabbit Hole 2024

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
129
182
Zaterdag om 21 u dus NL tegen Turkije of Oostenrijk. Is dit eerder voorgevallen op DTRH? En wat was er toen geregeld? Niet dat ik perse willen kijken hoor, maar ben even benieuwd.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.462
6.894
DTRH-Meeting.jpg

DTRH-Meeting-plek.jpg


🐇 𝗕𝗲𝘇𝗼𝗲𝗸 𝗱𝗲 𝗙𝗲𝘀𝘁𝗶𝗹𝗲𝗮𝗸𝘀 𝗠𝗲𝗲𝘁-𝘂𝗽 𝗼𝗽 𝗗𝗼𝘄𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗥𝗮𝗯𝗯𝗶𝘁 𝗛𝗼𝗹𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟰! 🐇
Alle rabbits verzamelen! Ook op Down The Rabbit Hole komen we met zoveel mogelijk festivalliefhebbers bij elkaar. Drink samen met de redactie van Festileaks en andere festivalfans een lekkere koude versnapering en daag je vrienden uit voor een potje flunkyball. Bij zijn is meemaken.
🗓 Wanneer: Donderdag 4 juli 2024
⏱ Tijd: 20:00 uur
📍 Waar: Surf Shack
Oja, vergeet niet je fancy outfit uit de kast te trekken, want we maken ook een groepsfoto!






Flunkyball toernooi!!!!!! Nog een dikke must see op jullie schema's ;)
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
46
34
Zaterdag om 21 u dus NL tegen Turkije of Oostenrijk. Is dit eerder voorgevallen op DTRH? En wat was er toen geregeld? Niet dat ik perse willen kijken hoor, maar ben even benieuwd.
Zeker. Nederland - Mexico op het WK in 2014 of zo? Wel was DTRH nog een stuk kleiner, maar het was op een groot scherm en legendarisch. Met name het feestje daarna bij een (Je kan het niet beter plannen) Mexicaanse feestband.

 

Krabsalade

Playlistbediener
28 jun 2024
6
6
Zaterdag om 21 u dus NL tegen Turkije of Oostenrijk. Is dit eerder voorgevallen op DTRH? En wat was er toen geregeld? Niet dat ik perse willen kijken hoor, maar ben even benieuwd.
Dit staat er tot nu toe op de website:

"Als het Nederlandse team de kwartfinale van het EK speelt, is de wedstrijd kleinschalig te volgen. Meer informatie volgt. Overige wedstrijden worden niet vertoond."
 
  • Leuk
Waarderingen: El Plopsma

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
597
233
Ik vrees voor de drukte bij Kiwanuka als ze het uitzenden.
Denk idd dat er veel bezoekers naar NL gaan kijken. DTRH is al een tijd geen festival meer waar mensen voor de muziek heen gaan, dus dan lijkt me dit een logisch gevolg.
Ik kijk tzt wel waar ik zin in heb, heb Kiwanuka al best vaak gezien dus ik kan me zomaar voorstellen dat ik als voetballiefhebber de wedstrijd wil gaan kijken.
Even zien waar ik dan zin in heb.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.405
1.471
Afgelopen weekend op LagoLago de langste zwaarste bui ooit gehad. Daardoor echt geen zin meer gekregen in nog meer regen op een festival dus laat hem schieten helaas... Buienalarm stond letterlijk 5 uur lang 10mm en met uitschieters van een half uur lang op 40mm. Na 00:30uur werden de stages ook ontruimd.
1719990519844.png

Have fun guys! Hopelijk blijft het wat droog. Schijtzomer.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Mimi, Dante en Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.448
1.932
Eigenlijk pas sinds twee weken Kneecap leren kennen. Geen idee hoe ik daar zo overheen heb kunnen kijken, want wat een vette act. Zag beelden voorbij komen dat ze Grain Chatten (hij heeft een vrij weekend zaterdag ;-) ) op Glasto als gastoptreden hadden: heel vet.
Ja dat is echt een fantastische act. Heb ze ook pas net leren kennen en ik vroeg me hetzelfde af: hoe heb ik die in eerste instantie kunnen missen. Afgelopen weekend hun album aangeschaft.

En tip: tijdens de Nijmeegse zomerfeesten staan ze op zondag in het Valkhof als afsluiter.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
597
233
Afgelopen weekend op LagoLago de langste zwaarste bui ooit gehad. Daardoor echt geen zin meer gekregen in nog meer regen op een festival dus laat hem schieten helaas... Buienalarm stond letterlijk 5 uur lang 10mm en met uitschieters van een half uur lang op 40mm. Na 00:30uur werden de stages ook ontruimd.
Bekijk bijlage 9603

Have fun guys! Hopelijk blijft het wat droog. Schijtzomer.
de weersvoorspellingen voor dit weekend zijn toch niet zo rampzalig?
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

will

Campingartiest
1 okt 2019
68
28
Het is trouwens wel - voor zij die dat niet doen - echt aan te raden iets van een grondzeil voor je tent mee te nemen, in welke vorm dan ook. Maakt het opbergen van die tent ook zo veel chiller als niet je hele onderkant een natte boel is...
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
809
1.694
Die Left of the Dial namen op DTRH zijn dus bekend nu:
Vrijdag zie je hier ARXX, Mermaid Chunky en Enola, op zaterdag gevolgd door Muck., Hot Face en Snake Eyes, en op zondag door Canned Pineapple, Saloon Dion en Pleasure Inc.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
123
160
Zaterdag lijkt even een heftige buienlijn te worden met misschien zelfs een klap onweer, maar die buienlijn trekt ook wel snel over. Zoals het er nu uitziet rond een uur of 13:00, maar dat kan natuurlijk nog schuiven
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken