Down The Rabbit Hole 2024

Thisbe

Nieuw lid
4 dec 2023
4
2
Door een domme miscommunicatie zit ik nu met twee park + shuttle-kaarten te veel, volgens mij hebben meer mensen dit probleem. Lekker dom weer en makkelijk verdiend voor de organisatie 😅
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
223
83
Door een domme miscommunicatie zit ik nu met twee park + shuttle-kaarten te veel, volgens mij hebben meer mensen dit probleem. Lekker dom weer en makkelijk verdiend voor de organisatie 😅
Klopt dat issue heb ik ook, die shuttlebus kwam eerder beschikbaar, daarna een doorverkoop normale parkeerkaart.. En dus om in ieder geval maar redelijk te kunnen reizen zo'n ding gekocht en die is nu over. Je kunt ze ook niet doorverkopen.
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
223
83
Wij blijken nu ook 1 gewone parkeerkaart over te hebben.

Ik dacht dat dit alleen kneusjes overkwam maar we hadden zo’n paniek 😂

Als iemand die voor de normale prijs wil overnemen, DM dan even. Ik stuur t ticket eerst door en het moet alleen geen compleet nieuw lid zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

amullekom

Nieuw lid
1 jul 2024
2
1
Meerdere Parkeerplaatsen 22 minuten lopen afstand van hoofd entree, maar 3 verschillende wegen te begaan. Alleen op reservering, idem kosten als festival parkeer kosten. Stuur een prive bericht /reageer op dit bericht.
 
  • Haha
  • Thinking
Waarderingen: Novis95 en Joris

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
260
75
Zijn meerdere parkeerplaatsen in de buurt bij particulieren. Daar heb ik zelf ook mijn parkeerplaats geregeld. Ik had een zin om te wachten op die Mojo Clowns. Ik slaap niet op het terrein. Neem de fiets mee. Zit op 8 minuten fietsen.
 

amullekom

Nieuw lid
1 jul 2024
2
1
Kunt u geen parkeerplek op het Dtrh parkeerterrein krijgen dan kan ik een alternatief aanbieden voor dezelfde prijs, loopafstand 22 minuten tot de hoofdingang. Gelegen langs de aanrijroute. Alleen op reservering.
 

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
36
21
Meerdere Parkeerplaatsen 22 minuten lopen afstand van hoofd entree, maar 3 verschillende wegen te begaan. Alleen op reservering, idem kosten als festival parkeer kosten. Stuur een prive bericht /reageer op dit bericht.
Welkom op het forum. Welke van de drie wegen zou jij adviseren? Twijfel nog.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
592
232
Anyway. Ik meende me te herinneren dat er op je parkeerticket ook zou komen te staan wáár je dan moet parkeren. Dat zie ik nog niet. 'vrije plaatskeuze'. Anderen wel al meer info over waar ze zouden moeten parkeren?
 

Jokerman

Nieuw lid
2 jan 2024
2
2
Anyway. Ik meende me te herinneren dat er op je parkeerticket ook zou komen te staan wáár je dan moet parkeren. Dat zie ik nog niet. 'vrije plaatskeuze'. Anderen wel al meer info over waar ze zouden moeten parkeren?
Ik meen me te herinneren uit eerdere berichtgeving dat de parkings op woensdag zouden toegewezen worden.
Wel geen idee of dat na de laatste update nog steeds het geval is.

Edit: in de berichtgeving van vorige week wordt blijkbaar enkel vermeld dat de toegewezen parkings deze week op de tickets zouden verschijnen. Geen idee waar ik specifiek woensdag vandaan haalde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken