Down The Rabbit Hole 2024

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
41
47
Wat een dom systeem heeft TM toch. Dan klik je een tijd aan en dan "we hebben niet genoeg tickets in deze prijssoort". Laat me die dan niet kiezen..
Ja echt te gek voor woorden, en dan als je 3x een vol tijdslot probeert te selecteren word je geblokkeerd vanwege "verdachte browseractiviteit", echt amateuristisch voor het grootste ticketplatform van de industrie.
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
29
52
Echt ontzettend irritant om tickets te kopen via TM inderdaad. Ik ben vanwege andere verplichtingen om 20:30 in Nijmegen, dus ik wilde tickets kopen van 21 tot 22. Tickets niet beschikbaar, dus dan maar van 22 tot 23 gekocht. Maar het leek me al een beetje sterk dat het 21 tot 22 slot daadwerkelijk uitverkocht was. Dus toen ik later nog een keer probeerde waren die tickets wel weer beschikbaar. Dus nu heb ik tickets voor twee slots. Maar doorverkoop is niet mogelijk.
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
29
52
Als iemand extra pendelbus tickets heeft voor de donderdag, wil ik ze wel overkopen :(
Ik heb dus twee extra tickets voor donderdag van 22 tot 23. Maar ik zou het ook nog een paar keer proberen via TM. Die tickets worden massaal vastgehouden door mensen die ze uiteindelijk toch niet kopen, omdat dat TM systeem zo onoverzichtelijk is.
 

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
42
19
Echt ontzettend irritant om tickets te kopen via TM inderdaad. Ik ben vanwege andere verplichtingen om 20:30 in Nijmegen, dus ik wilde tickets kopen van 21 tot 22. Tickets niet beschikbaar, dus dan maar van 22 tot 23 gekocht. Maar het leek me al een beetje sterk dat het 21 tot 22 slot daadwerkelijk uitverkocht was. Dus toen ik later nog een keer probeerde waren die tickets wel weer beschikbaar. Dus nu heb ik tickets voor twee slots. Maar doorverkoop is niet mogelijk.
Officieel doorverkoop niet, maar je kan zelf wel iemand benaderen en doorsturen! Er is genoeg vraag
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
29
52
Officieel doorverkoop niet, maar je kan zelf wel iemand benaderen en doorsturen! Er is genoeg vraag
Ja ik kom er ook wel vanaf hoor, dat is het probleem niet. Was meer om aan te geven dat het systeem zoals het nu is ingericht nogal uitnodigt om meer tickets te kopen dan je daadwerkelijk nodig hebt.

Ik heb er ook niet direct een oplossing voor, maar als je, zoals gezegd, de grootste speler in deze industrie bent lijkt me dat je hier gewoon een beter systeem voor moet kunnen verzinnen. Ze vangen er bovendien 40 cent per ticket voor, wat uit de kas van DTRH wordt betaald. Dan zou ik als DTRH ook verwachten dat het systeem enigszins poogt te voorkomen dat tickets via alternatieve platforms weer verhandeld kunnen/moeten worden.
 

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
94
150
Echt ontzettend irritant om tickets te kopen via TM inderdaad. Ik ben vanwege andere verplichtingen om 20:30 in Nijmegen, dus ik wilde tickets kopen van 21 tot 22. Tickets niet beschikbaar, dus dan maar van 22 tot 23 gekocht. Maar het leek me al een beetje sterk dat het 21 tot 22 slot daadwerkelijk uitverkocht was. Dus toen ik later nog een keer probeerde waren die tickets wel weer beschikbaar. Dus nu heb ik tickets voor twee slots. Maar doorverkoop is niet mogelijk.
Ik kan mijn ticket voor vrijdag gewoon doorverkopen.

2fab848f29c1d1e4482aca96f67ee097.png
 

Koen87

Playlistbediener
20 dec 2013
37
7
Kun je eigenlijk in Nijmegen of vlakbij Ewijk gratis parkeren? En dan vanaf daar een taxietje nemen ofzo
P+R langs de snelweg zit er dacht ik niet. Ewijk is een gehucht, dus niet te doen zonder het dorp zelf tot last te zijn.

Je zou kunnen kijken of P+R Nijmegen Noord een optie is (wat meer parkeerplekken en ik dacht gratis)
 
Laatst bewerkt:

fear_the_leaker

Playlistbediener
10 jul 2023
18
10
Bij station Wijchen kun je gratis parkeren in de parkeergarage en als je dan een lokale taxi vooraf boekt sta je zo voor de poort. Mogelijk staan die ook al klaar bij het station.

Volgend jaar wordt de weg naar de Groene Heuvels verbreed. Scheelt weer war logistiek gedoe.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
127
178
Tijd voor wat goed nieuws, goed weer en een prachtige set van lcd soundsystem gisteren op glastonbury. Ondanks de parkeerproblemen wordt dit echt een fantastisch festival weekend


Bekijk bijlage 9556
Het lijkt per dag beter en droger te worden. Mooi! ❤️

En wat een gedoe met parkeren en al die pendelbussen zeg. Hopelijk hebben de meeste DTRH-gangers er niet teveel last en stress van.
 

Richie

Playlistbediener
10 jun 2015
21
3
P+R langs de snelweg zit er dacht ik niet. Ewijk is een gehucht, dus niet te doen zonder het dorp zelf tot last te zijn.

Je zou kunnen kijken of P+R Nijmegen Noord een optie is (wat meer parkeerplekken en ik dacht gratis)

Tegenover het station nijmegen centraal is ook een garage, niet te duur, maar vraag me af of die parkeergarages niet al vol zitten met omwonenden en mensen uit de regio die vroeg vertrekken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken