Mijn tinnitus is dus wel begonnen bij een avond waar ik een aantal keer met mijn oortjes zat te kloten en ze uit en in zat te doen. Daarbij moet ik wel zeggen, dit was op een hardstyle feest in het Gelredome, dus zeker geen rustig openluchtconcert. En dit waren ook nog universele oortjes. Maar ik kan zeker wel iedereen aanbevelen om ze gewoon in te houden. Als je ze uitdoet krijgen je oren denk ik ook een plotse flinke klap. En ik denk ook dat als je ze dan weer in doet, dat het geluid voor je gevoel weer zoveel zachter staat. Draagt denk ik ook niet bij aan je beleving.
Mijne hebben dus gemiddeld 23dB demping, maar ik hoor mensen altijd nog wel meezingen. Misschien omdat ik het simpelweg niet gewend ben om zonder oortjes bij een meezingconcert te staan, maar ik heb daar eigenlijk geen last van.
Mijne hebben dus gemiddeld 23dB demping, maar ik hoor mensen altijd nog wel meezingen. Misschien omdat ik het simpelweg niet gewend ben om zonder oortjes bij een meezingconcert te staan, maar ik heb daar eigenlijk geen last van.