Gehoorbescherming/oordoppen

• Onderwerp starter Onderwerp starter elo
  • Startdatum Startdatum
Ik ben afgelopen week een op maat gemaakte Pluggerz dop kwijtgeraakt. Heb al even gegoogled, maar kom geen faq tegen over reproductie van één dop. Iemand hier die daar al eens ervaring mee heeft gehad?

Ik ben afgelopen week een op maat gemaakte Pluggerz dop kwijtgeraakt. Heb al even gegoogled, maar kom geen faq tegen over reproductie van één dop. Iemand hier die daar al eens ervaring mee heeft gehad?
Ja ik op Graspop, ben je links of rechts kwijt? Misschien kunnen we ruilen 😅

Zonder dollen, ik heb een aantal keer met de klantenservice gebeld van Beter Horen en hier op het forum ook om advies gevraagd, maar ik heb uiteindelijk gewoon een nieuwe afspraak in moeten plannen voor het opnieuw opmeten van beide oren. De afdrukken worden een jaar bewaard, mocht je ze binnen die tijd hebben aangeschaft heb je wellicht nog kans dat ze hem hebben. Al weet ik niet of ze ook per 1 dop produceren, lijkt me sterk eigenlijk.

Is vgm een pagina terug hier besproken

Ik heb destijds gewoon een afspraak gemaakt voor inmeten bij Beter Horen, daar aangegeven dat ik er maar eentje nodig had. Was geen probleem en kostte de helft. Lijkt me daarom sterk dat mijn filiaal de enige is die dat doet.

Is vgm een pagina terug hier besproken

Ik heb destijds gewoon een afspraak gemaakt voor inmeten bij Beter Horen, daar aangegeven dat ik er maar eentje nodig had. Was geen probleem en kostte de helft. Lijkt me daarom sterk dat mijn filiaal de enige is die dat doet.
Hmm nouja die van de klantenservice zei dus tegen mij dat dat niet kon. Maar bij het opmeten zelf zal ik het nog eens aangeven, misschien dat het in de winkel opeens wel kan. Ik heb de afspraak staan op 24-7, to be continued :)

Hmm nouja die van de klantenservice zei dus tegen mij dat dat niet kon. Maar bij het opmeten zelf zal ik het nog eens aangeven, misschien dat het in de winkel opeens wel kan. Ik heb de afspraak staan op 24-7, to be continued :)
Ik zal zo even kijken of ik nog het bonnetje kan vinden. Maar denk dat ik die met de verhuizing ben kwijt geraakt 🙃

Users who are viewing this thread