Gehoorbescherming/oordoppen

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
188
148
Iets compleet anders: ik weet dat je bij Schoonenberg een compleet nieuwe set moet aanschaffen wanneer je 1 dop verliest/sloopt.

Weet iemand of dit bij andere aanbieders anders is?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.674
909
Iets compleet anders: ik weet dat je bij Schoonenberg een compleet nieuwe set moet aanschaffen wanneer je 1 dop verliest/sloopt.

Weet iemand of dit bij andere aanbieders anders is?
Bij Pluggerz en Variphone, in België, zeker wel.
Mocht het echter gebeuren net na aflevering van een set, zullen ze hoogstwaarschijnlijk wel bereid zijn om één te hermaken op basis van je recent genomen afdrukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

RubenJS

Support act
18 feb 2023
871
2.573
Iets compleet anders: ik weet dat je bij Schoonenberg een compleet nieuwe set moet aanschaffen wanneer je 1 dop verliest/sloopt.

Weet iemand of dit bij andere aanbieders anders is?
Bij Schoonenberg kan je voor 40 euro wel een verzekering afsluiten. Als je ze dan kwijtraakt in de eerste twee jaar na aanschaf, krijg je gewoon nieuwe.
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
188
148
Bij Schoonenberg kan je voor 40 euro wel een verzekering afsluiten. Als je ze dan kwijtraakt in de eerste twee jaar na aanschaf, krijg je gewoon nieuwe.

Ik zag het ja! Ik ben zelf al een jaar onderweg en ben er retezuinig op.

Maar voor het setje van mijn dochter overweeg ik een verzekering zeker. Die weet van voren echt niet dat ze van achter leeft dus dat gaat nooit lang goed. 😬
 
  • Haha
Waarderingen: RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken