Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
342
270
Al verwacht ik TOOL (met de huidige setlist) überhaupt niet meer op majors als RW en Pinkpop eerlijk gezegd.
Ik zou ze errrrrrug graag eens zien. Vorige passage op Werchter moeten missen.... man samen met Weezer m Bring me the Horizon en the Cure . zo'n dag mis ik wel qua co-head's dit jaar.
Zaalshow in de ziggo-come van Tool dit jaar was belachelijk aan prijs, dat is hem dan net niet voor mij. Ik houd hoop op een festivaltour ergens de komende 10 jaar ;)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Verschilt toch niet heel veel met 2019?
Het grote verschil zit hem in het feit dat ze toen voor de eerste keer sinds heel lang naar België (of zelfs Europa?) kwamen en voor de eerste keer sinds heel lang nieuwe muziek maakte. Nu hebben ze 3x op 5 jaar (inclusief 2 corona-jaren) in België gestaan. Dat speelt ook mee en het exclusieve is er na deze tour ook wel een beetje af.

En ik denk dat Mark's Kal dat ook bedoelde ipv puur welke nummers ze spelen.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
787
1.311
De reacties op het Graspop forum m.b.t. Brutus zijn lyrisch. Ik ben ontzettend benieuwd!!
De tent was te klein bij graspop. Op de main in Werchter hebben we daar geen last van, maar een tent is compleet anders qua beleving.

Als ze d'r op klappen zal Dave Grohl er nog wel naar refereren savonds. Belgisch trots!
ik vind het echt zonde dat werchter Brutus in de main stage hebben gezet. In een donkere ruimte komen die veel beter tot hun recht denk ik, had ze in de Klub C gezet of Barn
 

festirock

Support act
1 dec 2015
931
624
Ik heb veel volk mekkerend zien vertrekken op Graspop. Tegen einde show had je ook waanzinnig veel plek.
Is dat niet altijd een beetje ? Gisteren had je dat op pinkpop bij Sam Smith en ed sheeran ook. (Al vond ik die shows zelf ook wel wat doodvallen, maar dat is persoonlijke smaak. )
Plots veel meer plek. Op werchter is dat al sinds ik ga zo. Je hebt ook altijd mensen die zich naar een plek murwen en na 4 songs denken waar blijven de hits en weg zijn
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.486
1.994
Zitten toch volwaardige dj's bij tegenwoordig. Maar alsnog zo een Lina en Lenthe, waar ik niets van begrijp dat die überhaupt een platform krijgen los van hun fotografie-skills.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken