Rock Werchter 2024

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
Buiten de prestige heeft Graspop Metallica toch helemaal niet nodig?

Je kan dus exact hetzelfde zeggen over Tool he.

Nu, het is alom geweten hier dat ik nieuwe headliners een stuk spannender vind voor Werchter dan steeds dezelfde grote namen. Ik zou voor volgend jaar sowieso het tof vinden als er een paar legacy acts als Green Day, Pearl Jam en Nick Cave staan voor de vele 'Festirocks' op de weide, aangevuld met een Billie, Ghost, Bring me the Horizon in de andere hoge slots.

Maar dat zijn uiteraard speculaties voor later.😅
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.431
6.194
Je kan dus exact hetzelfde zeggen over Tool he.

Nu, het is alom geweten hier dat ik nieuwe headliners een stuk spannender vind voor Werchter dan steeds dezelfde grote namen. Ik zou voor volgend jaar sowieso het tof vinden als er een paar legacy acts als Green Day, Pearl Jam en Nick Cave staan voor de vele 'Festirocks' op de weide, aangevuld met een Billie, Ghost, Bring me the Horizon in de andere hoge slots.

Maar dat zijn uiteraard speculaties voor later.😅
Donderdag maakte in elk geval duidelijk dat Tool meer een RW act is dan een Graspop act. Net zoals Kendrick vorig jaar op Les Ardentes meer een Pkp act bleek te zijn dan een LA act.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
187
150
Officieel weerbericht KMI voor 14 dagen wijst toch in goede richting, net als andere sites. Eind deze week niet meer grote warmte, maar wel aangename temperaturen rond 22 graden. Perfect weer lijkt me. Geen enkele dag krijgt een score onder de 8. Enkel nu vrijdagochtend kans op een onweer, maar al snel weer droog. Het zal wel nog eens regenen, maar een grote omslag wordt niet verwacht.

Verwachtingen 14 dagen​

Het ziet ernaar uit dat ons weer weinig zal veranderen. De maxima liggen meestal in de buurt van 21 graden en de kans op neerslag is eerder klein.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Donderdag maakte in elk geval duidelijk dat Tool meer een RW act is dan een Graspop act. Net zoals Kendrick vorig jaar op Les Ardentes meer een Pkp act bleek te zijn dan een LA act.
Ja deze snap ik niet zo goed? Hoe was dat duidelijk en voor wie? Het was druk en er stonden veel mensen te genieten
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Timmetje

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
130
115
Weet iemand trwns iets over t aantal kaarten dat verkocht is voor de donderdag? Zag dat je nu bij kink de hele week donderdag tickets kon winnen, dus denk niet sat t zo'n storm loopt
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
895
785
Ik heb het aan de main zelden zo druk geweten.

Gho, aan onze eco stand ter hoogte van de toiletten aan de South Stage was het bij tool veruit het minst druk van de headliners. Maar het was ook gewoon koud en nat. Bring me the Horizon en Five Finger Death Punch daarentegen stonden tot ver achterin bomvol.

Maar om Tool daarom als niet geschikt te bestempelen voor Graspop geloof ik niet. Denk dat het volk ook gewoon compacter stond en echt dichtbij wilde zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.310
2.060
Spoiler voor wat je mag verwachten qua setlist van Rock Werchter voor Kravitz

Openen met je grootste hit en beste nummer en eindigen met dik 20 minuten Let Love Rule.

 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
895
785
Spoiler voor wat je mag verwachten qua setlist van Rock Werchter voor Kravitz

Openen met je grootste hit en beste nummer en eindigen met dik 20 minuten Let Love Rule.


15 nummers? Dus dat was een show van 3 uur dan? 😉

Ik ga toch maar voor het feestje bij The Streets als ik dit zie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en NoLifeIzze

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
93
115
Het is maar hoe je het interpreteert… All Them Witches past dan misschien ook niet op GMM, maar het blendt wel met de stevigere metal.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.906
4.869
Spoiler voor wat je mag verwachten qua setlist van Rock Werchter voor Kravitz

Openen met je grootste hit en beste nummer en eindigen met dik 20 minuten Let Love Rule.

Hmm... geen Rock and Roll Is Dead helaas.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
740
918
Spoiler voor wat je mag verwachten qua setlist van Rock Werchter voor Kravitz

Openen met je grootste hit en beste nummer en eindigen met dik 20 minuten Let Love Rule.

Hmm .. mis toch wel Why Are We Runnin' en er had van mij meer van Strut op mogen staan ..
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
514
480
De reacties op het Graspop forum m.b.t. Brutus zijn lyrisch. Ik ben ontzettend benieuwd!!
De tent was te klein bij graspop. Op de main in Werchter hebben we daar geen last van, maar een tent is compleet anders qua beleving.

Als ze d'r op klappen zal Dave Grohl er nog wel naar refereren savonds. Belgisch trots!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken