Rock Werchter 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.662
3.385
Je kan nu echt nog niet zeggen welk weer het wordt. Ik ga volgend weekend naar een festival en de voorspelling veranderen iedere dag, heb al 28 graden, 19 graden, regen, onweer, hitte, zwaar bewolkt, zonnig gehad. Als ik gisteren keek ging het een volledig weekend regenen en nu is plots alle regen weer verdwenen. Geduld hebben dus :ROFLMAO:
Ik zet in op sneeuw!
 

festirock

Support act
1 dec 2015
930
623
Je kan nu echt nog niet zeggen welk weer het wordt. Ik ga volgend weekend naar een festival en de voorspelling veranderen iedere dag, heb al 28 graden, 19 graden, regen, onweer, hitte, zwaar bewolkt, zonnig gehad. Als ik gisteren keek ging het een volledig weekend regenen en nu is plots alle regen weer verdwenen. Geduld hebben dus :ROFLMAO:
Klopt maar de algemene tendens is dat het niet zo warm wordt en kans op een lichte bui. Afhankelijk van welke site je raadpleegt. Hoogzomer moeten we niet verwachten. Maar een droge editie kan ook nog steeds.

En als het fris is kunnen ze mss gluhwein en jenever voorzien in de apero?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.171
Je kan nu echt nog niet zeggen welk weer het wordt. Ik ga volgend weekend naar een festival en de voorspelling veranderen iedere dag, heb al 28 graden, 19 graden, regen, onweer, hitte, zwaar bewolkt, zonnig gehad. Als ik gisteren keek ging het een volledig weekend regenen en nu is plots alle regen weer verdwenen. Geduld hebben dus :ROFLMAO:
Exact, veel te vroeg om iets nuttig te kunnen zeggen over het Werchter weekend. Voor Glastonbury werd er vorige week een hittegolf voorspeld, de voorbije dagen een maand regen en 16 graden en nu is alles weer prima (droog en 24 graden). Er zit momenteel een gigantische onzekerheid op de weersmodellen dus verder dan een paar dagen zou ik nog niets durven voorspellen.
 

lijnie

Nieuw lid
7 jul 2023
3
0
Alohaaaa! Door omstandigheden kan ik helaas niet meer attenderen op RW dit jaar 😞
Mijn combikaart is te koop! Via ticketmaster en ticketswap zit er nog een dikke duit aan servicekosten op, dus wellicht kan ik iemand hier er mee verblijden voor een mooie prijs?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
663
748
Wij zijn nog op zoek naar een weekend parkeerkaart voor The Hive. Wellicht iemand die ons hierin kan helpen?
 

Nielso

Playlistbediener
11 mei 2022
31
24
The Hive vandaag 🙂‍↕️de beken rond de Hive staan tot de rand vol, de drainage is constant aan het pompen naar de dijle. Grondwater staat gewoon te hoog. Op de wei geen probleem denk ik, maar als het stevig regent zal het slapen zijn in de drash zoals 2005 en 2017 😉
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
477
402
The Hive vandaag 🙂‍↕️de beken rond de Hive staan tot de rand vol, de drainage is constant aan het pompen naar de dijle. Grondwater staat gewoon te hoog. Op de wei geen probleem denk ik, maar als het stevig regent zal het slapen zijn in de drash zoals 2005 en 2017 😉
Wordt de komende 4 dagen puur en alleen maar zon. Zullen we de weeronzekerheid nog ff weghouden?
 

skaaai

Nieuw lid
23 jun 2024
2
0
Ik ben opzoek naar een parkeer ticket voor blauw, we verblijven op camping a1. Maar kan nergens iets vinden…
Heeft er iemand een ticket over?
 

skaaai

Nieuw lid
23 jun 2024
2
0
The Hive vandaag 🙂‍↕️de beken rond de Hive staan tot de rand vol, de drainage is constant aan het pompen naar de dijle. Grondwater staat gewoon te hoog. Op de wei geen probleem denk ik, maar als het stevig regent zal het slapen zijn in de drash zoals 2005 en 2017 😉
Speelt bruce springsteen niet ook een paar dagen daarvoor op werchter? Als alles onder staat, kan dat ook niet doorgaan lijkt mij
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.171
Vandaag in Rotselaar gewandeld. De grond voelde goed droog aan, hier en daar wat nat in het bos maar niets noemenswaardig.
I know, niet het terrein zelf maar toch slechts een paar km verderop dus bij deze een boodschap van optimisme!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken