Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Idles is hors categorie
zwaar on de indruk van hun live
EC ook in de categorie groot feest.
2x gezien, 2x ziek hard geamuseerd
Ja, weet niet of er nog plek is voor Idles? EC proberen luisteren na sommige enhousiaste stemmen hier, maar vind het verschrikkelijk. Klinkt als Regi met gitaren. Maar goed, de feesters moeten ook wat hebben zeker.

Hopelijk komt er nog iets fijns bij op de main naast QOTSA die dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.312
1.172
Ja, weet niet of er nog plek is voor Idles? EC proberen luisteren na sommige enhousiaste stemmen hier, maar vind het verschrikkelijk. Klinkt als Regi met gitaren. Maar goed, de feesters moeten ook wat hebben zeker.

Hopelijk komt er nog iets fijns bij op de main naast QOTSA die dag.
het is duitsche schlager met metal met techno
het is zo fout dat het leuk is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
het is duitsche schlager met metal met techno
het is zo fout dat het leuk is.
Ja, dat heb ik begrepen. Maar vond dat er al genoeg foute feestjes zijn. Ook meestal niet goed mee met dat ironisch 'zo fout dat het goed is' gedoe. Ook die hype rond Scooter snap ik niet. Of Limp Bizkit met hun 'ja wij zijn kut, maar wel lachen'. Of zo'n Goldband.

Ok, niet alles moet moeilijk en alternatief en hoogstaand zijn, maar voor EC heb je al een Merol en Offsping voor de 'ff verstand op nul' momentjes... Nu wordt het wel erg én én én.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.911
4.870
Ok, niet alles moet moeilijk en alternatief en hoogstaand zijn, maar voor EC heb je al een Merol en Offsping voor de 'ff verstand op nul' momentjes... Nu wordt het wel erg én én én.

Ja, daar heb je zeker een punt. Voor mij mogen ze EC met Fontaines DC wisselen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Nu dat Electric callboy er bij gekomen is komt de goesting toch om een ticketje te kopen voor de zondag. Hoe erg zouden de clashes zijn?

Zou graag electric callboy, motionless in white, the offspring, queens of the stone age en rise against zien en ik vermoed dat ik minstens 1 van die bands niet ga kunnen zien
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Nu dat Electric callboy er bij gekomen is komt de goesting toch om een ticketje te kopen voor de zondag. Hoe erg zouden de clashes zijn?

Zou graag electric callboy, motionless in white, the offspring, queens of the stone age en rise against zien en ik vermoed dat ik minstens 1 van die bands niet ga kunnen zien
Zal je allemaal kunnen zien normaal als het schema van vorig jaar blijft aangehouden (en er niks meer boven MiW komt)
Vorig jaar wisselden Main en Marquee/Backyard af, dus MiW overlapt met The Smile en de rest is afwisseling Main-Marquee, dus goed over en weer lopen
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Nu dat Electric callboy er bij gekomen is komt de goesting toch om een ticketje te kopen voor de zondag. Hoe erg zouden de clashes zijn?

Zou graag electric callboy, motionless in white, the offspring, queens of the stone age en rise against zien en ik vermoed dat ik minstens 1 van die bands niet ga kunnen zien
Main Stage en Backyard spelen alternerend. Geen probleem dus.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Mooi, die timetable zou top zijn, en in geval rise against teleurstelt kan ik dan nog altijd naar lionheart. En zie nu net dat Jesus piece ook gewoon die dag speelt. Voor de rest niet veel dat ik ken.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.312
1.172
Ja, dat heb ik begrepen. Maar vond dat er al genoeg foute feestjes zijn. Ook meestal niet goed mee met dat ironisch 'zo fout dat het goed is' gedoe. Ook die hype rond Scooter snap ik niet. Of Limp Bizkit met hun 'ja wij zijn kut, maar wel lachen'. Of zo'n Goldband.

Ok, niet alles moet moeilijk en alternatief en hoogstaand zijn, maar voor EC heb je al een Merol en Offsping voor de 'ff verstand op nul' momentjes... Nu wordt het wel erg én én én.
touche
al de bands die je opnoemt snap ik ook niet.
en het is ook niet dat ik nu EC jaarlijks hoef te zien.
de gimmick is er wel snel af anders
 

DontClingToLife

Campingartiest
7 mrt 2024
79
127
Tegen wil en dank meegesleurd naar EC op Graspop (ook omdat ik dicht wou staan voor Turnstile) en eigenlijk vond ik het nog best leuk.
Ik ben nu al vrij gelukkig met de affiche. Als Idles er nog tegen alle verwachtingen bij komt kan het niet meer stuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.112
2.007
Tijdje terug ging hier het gerucht / de wens dat Teddy Swims zou kunnen komen.

Was dit inmiddels al door iemand ontkracht?

Want als ik naar zijn tourschema kijk, speelt hij de 15e in Frankrijk, de 16e op Lowlands, de 17e in Denemarken, en tevens op het Electric Picnic festival, waar dan alleen nog de 18e voor over blijft. Lijkt me dat PkP daarmee dan helaas is uitgesloten...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken