Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.049
Electric Callboy is wel een fijne toevoeging voor de zondag. Daar mocht voor mij wel iets stevigs bij.
Misschien moet ik me erin verdiepen. De flarden die ik er tot nu toe van hoorde was pure foute party carnavalmuziek. Beetje wat je op Camping Kitch zou horen. Maar blijkbaar zijn hier en in het Graspop topic toch meer mensen voor te vinden.
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
87
54
Echt? Vind het echt verschrikkelijke muziek. Zelfs Goldband is minder carnaval en hoempapa.

Vind het jammer van de hoge spot.
Ik zeg niets over de muziek, enkel iets over het entertainment-gehalte :)
Goldband is gewoon doodsaai, Electric Callboy is tenminste een uurtje keihard knallen met verstand op nul. Mag ook wel eens op een festival toch? Ik kan dat perfect combineren met pakweg The Smile.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.049
Electric Callboy is tenminste een uurtje keihard knallen met verstand op nul.
Oh laar dat is Goldband ook hoor. Heb ze twee keer gezien tegen wil en dank en een 'feestje' is dat wel natuurlijk. Maar goed, plat vertier als Goldband of EC moet er ook zijn op festivals. Trekken gewoon veel volk. Misschien moet ik dan andere oorden opzoeken. Ben op zich echt geen snob ofzo, maar van zulke bands krijg ik echt jeuk.
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
87
54
Oh laar dat is Goldband ook hoor. Heb ze twee keer gezien tegen wil en dank en een 'feestje' is dat wel natuurlijk. Maar goed, plat vertier als Goldband of EC moet er ook zijn op festivals. Trekken gewoon veel volk. Misschien moet ik dan andere oorden opzoeken. Ben op zich echt geen snob ofzo, maar van zulke bands krijg ik echt jeuk.
Mijn idee van een feestje is toch meer EC dan Goldband. Daar vind ik nu eens echt niets aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.060
1.918
Mijn idee van een feestje is toch meer EC dan Goldband. Daar vind ik nu eens echt niets aan.
Ik heb ook echt een pleurishekel aan Goldband, terwijl ik EC echt wel kan waarderen. Maar dat komt ook omdat Goldband echt overal stond de afgelopen twee jaar, en met name overal te horen was. Ik kon gewoon bijna niet ontsnappen aan die meuk...
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
225
398
Na zo'n nieuwe lichting loop je dan weer even die line-up door en man man man, wat blijven die vrijdag en zaterdag sterk. Wanneer het even niet zo denderend is op de Main Stage, dan is er ergens anders wel een moeilijke keuze (of 3) te maken 🤯
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
477
402
Top 👌
In hoeverre zou dit kloppen ivm timetable?
Plaatsen op de lineup kloppen, omdat dit de volgorde is van de website. Bij dagen waar er nog plekken moeten vergeven worden op de lineup, kan de positie van de artiest nog iets wijzigingen, waardoor het weer op een andere manier clasht.
Zoals hieronder, er kunnen nog artiesten tussenkomen op de main, waardoor de main artiesten op andere plek komen en dus op andere manier clashen
1718794515834.png
 
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun en Kachelle

Gigi21

Playlistbediener
24 jan 2024
12
4
goed nieuws is dat er 161 namen zijn aangekondigd (160 + Denzel Curry) en dat de line-up nog steeds niet compleet is.
Er ontbreken dus nog een paar namen en het zullen er geen 160 zijn.
Misschien 160 weekendnamen + donderdag?
 
Laatst bewerkt:

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.118
2.302
Electric Callboy is een leuk cadeautje, altijd wel een feest. Nog 2 spots open op de main die dag, benieuwd of ze verder werken richting de laatste 3 acts of dat we het gaan moeten doen met iets als de eerste 2.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.049
Electric Callboy is een leuk cadeautje, altijd wel een feest. Nog 2 spots open op de main die dag, benieuwd of ze verder werken richting de laatste 3 acts of dat we het gaan moeten doen met iets als de eerste 2.
Vind die main stage echt heel belabberd geworden eerlijk gezegd. Platte feestjesmeuk a la Merol, Electric Callboy en Pommelien, had daar toch liever wat anders gezien. Gelukkig hebben we QOTSA nog (en een podium of 6 ernaast).

De vrijdag en zaterdag zijn dan weer ijzersterk, dus ik ga niet te veel lopen klagen over een 'mindere' zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en bartv

Strelok

Nieuw lid
19 jun 2024
1
0
EC op zaterdag had wel top geweest, voor mij persoonlijk dan. Spijtig dat ze die op zondag zetten terwijl we daar al wat harder werk hebben met QOTSA en The Offspring. Ik heb de indruk dat men de genres vorige edities toch wat meer spreidde over de dagen.

Moeten we verder nog veel spectaculairs verwachten van namen voor de zaterdag?
 

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
20
3
Plaatsen op de lineup kloppen, omdat dit de volgorde is van de website. Bij dagen waar er nog plekken moeten vergeven worden op de lineup, kan de positie van de artiest nog iets wijzigingen, waardoor het weer op een andere manier clasht.
Zoals hieronder, er kunnen nog artiesten tussenkomen op de main, waardoor de main artiesten op andere plek komen en dus op andere manier clashen
Bekijk bijlage 9434
Thanks!!
Wanneer komt pukkelpop meestal met hun timetable?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken