Pukkelpop 2024

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
612
534
Namen die ik nog wel verwacht in komende drops vanuit Lowlands:

David Kushner (speelt alleen Lowlands in dat weekend)
Half Moon Run (speelt alleen Lowlands tussen z'n Canada shows door, vreemd om maar een enkele show te doen hier?)
The Lathums (spelen alleen Lowlands dat weekend en enige show buiten UK?)
Teezo Touchdown (is op dat moment in Europa)
 
  • Geweldig
Waarderingen: WardAgain

Yerko_music

Campingartiest
11 sep 2023
72
48
Namen die ik nog wel verwacht in komende drops vanuit Lowlands:

David Kushner (speelt alleen Lowlands in dat weekend)
Half Moon Run (speelt alleen Lowlands tussen z'n Canada shows door, vreemd om maar een enkele show te doen hier?)
The Lathums (spelen alleen Lowlands dat weekend en enige show buiten UK?)
Teezo Touchdown (is op dat moment in Europa)
Half Moon Run zou een hele mooie naam zijn
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
The Lathums waren 2 jaar geleden op Lowlands ook heel leuk! Speelde de Lima helemaal ondersteboven aan het begin van de middag. Leuke muziek met veel energie gebracht!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.689
Vind die main stage echt heel belabberd geworden eerlijk gezegd. Platte feestjesmeuk a la Merol, Electric Callboy en Pommelien, had daar toch liever wat anders gezien. Gelukkig hebben we QOTSA nog (en een podium of 6 ernaast).

De vrijdag en zaterdag zijn dan weer ijzersterk, dus ik ga niet te veel lopen klagen over een 'mindere' zondag.
Pommelien vind ik dan nog het minst plat. Ofja, minder "feest". Die heeft haar plek wel verdiend daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.867
4.830
Is maar wat je onder plat verstaat. Die zaterdag met Goldband, CDW en Snelle op de main vind ik veruit het zwakste. Sam Smith weliswaar populair, maar ook weinig bijzonders (vind ik) en Berre?
Op de zondag had ik graag Fontaines DC ipv Merol of The Offspring gezien, maar ja.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.689
Is maar wat je onder plat verstaat. Die zaterdag met Goldband, CDW en Snelle op de main vind ik veruit het zwakste. Sam Smith weliswaar populair, maar ook weinig bijzonders (vind ik) en Berre?
Op de zondag had ik graag Fontaines DC ipv Merol of The Offspring gezien, maar ja.
Ja, eens.
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
546
536
Hopelijk krijgen we dit jaar geen Graspop toestanden want wat is me dat voor een zompige/modderige toestand daar. Maar dat valt uiteraard nog af te wachten, hopelijk zijn de weergoden ons gunstiger gezind tijdens Pukkelpop. Om af te sluiten wens ik alle Graspoppers die toch dezer dagen op het Pukkelpop forum komen een fijne onvergetelijke Graspop 2024.
 
  • Winning
  • Geweldig
Waarderingen: Kilero en Joe

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Sam Smith laat op Pinkpop wel zien dat hij terecht een headliner is op Pukkelpop.
Wauw!
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
MSs de week voor Werchter of na Werchter met een pakketje met IDLES, Neck Deep en of the last dinner party? (Wishful thinking)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Voor IDLES is er idd wel nog een gaatje tussen Lowlands & hun volgende datum! :cool:
Ik dacht echt dat dit een gedoodverfde kandidaat was voor de plek voor The Offspring. Qua thema passend, qua grootte.

maar helaas kwam toen de kermisact die Electric Callboy heet.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.311
1.171
Ik dacht echt dat dit een gedoodverfde kandidaat was voor de plek voor The Offspring. Qua thema passend, qua grootte.

maar helaas kwam toen de kermisact die Electric Callboy heet.
staan die op pkp? vet rijtje dan - EC - OFF - QOTSA

EC is niet hoogstaand, wel geniaal feestje
crowdsurf galore op graspop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken