Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zondagkaartje gekocht.voornamelijk voor electric callboy en motionless in white maar met queens of the stone age en rise against kan je nooit mis doen. The offspring Hun goeie beurt 2j geleden op Graspop ben ik ook niet vergeten na de paar mindere jaren.
Jesus piece is ook al heel lang geleden dat ik ze nog zag dus die is ook mooi meegenomen. Nog andere aanbevelingen voor zondag die ik in acht moet nemen?
Zondagkaartje gekocht.voornamelijk voor electric callboy en motionless in white maar met queens of the stone age en rise against kan je nooit mis doen. The offspring Hun goeie beurt 2j geleden op Graspop ben ik ook niet vergeten na de paar mindere jaren.
Jesus piece is ook al heel lang geleden dat ik ze nog zag dus die is ook mooi meegenomen. Nog andere aanbevelingen voor zondag die ik in acht moet nemen?
Rise Against, Chalk, Ramkot, Lionheart, Fat Dog, Mspaint. Zeg maar vooral Backyard en Lift bands. Al ben ik zelf ook siked voor The Smile en The Haunted Youth, maar dat is waarschijnlijk niet jouw cup of tea.
Rise Against, Chalk, Ramkot, Lionheart, Fat Dog, Mspaint. Zeg maar vooral Backyard en Lift bands. Al ben ik zelf ook siked voor The Smile en The Haunted Youth, maar dat is waarschijnlijk niet jouw cup of tea.
En dan hadden ze nog achter elkaar (wel op 2 podia, weet niet of je dus alles kon zien daardoor)
Fontaines DC, Idles, the Kooks en the National. Heerlijk
Het was toen zwaar aan het regenen op het Southside Festival. Dat zie je ook bij de toeschouwers volledig in regenuniform gehuld. Dat verklaart dat enkel de echte fans kwamen opdagen.
Pkp dwntwn is terug en dit jaar een maand eerder in juli al de 26st om precies te zijn en maar 1 dag. mij (als Hasselaar) zegthetniets geef mij maar het echte festival in Kiewit, ‘t is wel een mooi alternatief voor wie niet kan of wil gaan naar Pukkelpop zelf. maar ik deel het voor degene die wel geïnteresseerd zijn.
Ik heb enkele bevestigingen: Geen geruchten, of mss toch?
Ik heb yesnomayby gezien op graspop in het publiek. Een spelleke vuistjeklop gespeeld net voordat slaughter to prevail begon en we vooraan stonden. Gevraagd of ze naar pukkelpop kwamen en ze gaan 2 keer optreden, waarvan 1 keer op pukkelpop downtown: de speelplaats.
ise en dressed like boys (solo project van dirk.) gezien en gesproken op het stadsmuzikantenfestivan in Tongeren. Fijne mensen. Ise komt helaas niet dit jaar. Maar wel als festivalganger. Dressed like boys mag nog niks zeggen. Dus dat is met potlood en een stip zeker?
In de popcast werd door Otto Jan verklapt dat de tent waar vorig jaar de live popcast, en allemaaal andere random dingen waren terug komt en dat hij op vrijdag daar een live karaoke gaat doen met de band van ‘amai zeg wauw’