Pukkelpop 2024

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
58
50
Uiteindelijk toch maar een zondagticket gekocht!

De lokroep van Rise Against, QOTSA, The Offspring, EC en Motionless in White viel niet meer te weerstaan...

Hopelijk minder modder dan op Graspop šŸ™
Als de logica gerespecteerd wordt ga je die ook gewoon allemaal kunnen zien. Dat wordt in principe EC, Rise Against, Offspring Motionless in White en QOTSA mooi na elkaar. MS Paint, Jesus Piese of eventueel Chalk kunnen je mooi opwarmen voor dit rijtje. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
125
232
Als de logica gerespecteerd wordt ga je die ook gewoon allemaal kunnen zien. Dat wordt in principe EC, Rise Against, Offspring Motionless in White en QOTSA mooi na elkaar. MS Paint, Jesus Piese of eventueel Chalk kunnen je mooi opwarmen voor dit rijtje. :)
Bedankt voor de luistertips! Ik ga me zeker nog verdiepen in de voor mij nog onbekende bands ;)
 

WardAgain

Campingartiest
20 mrt 2024
54
27
Ik hoop echt op vrijdag dat ik zowel Fred Again, Artemas, Fontaines Dc, Inhaler, Romy en Joy Anonymous ga kunnen zien maar denk dat er wel wat clashen zullen zijn
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
446
247
448537161_485969847319034_6135642037484812214_n.png


Past ook perfect in hun agenda. Ik hoop al sinds ze het aankondigden op die showcase van Stubru dat ze op RW stonden dat ze alsnog op Pukkelpop gingen staan.
Agenda op hun eigen online website is hier anders: 16 augustus in Portugal en 18 augustus in Lowlands dat zou betekenen dat ze enkel op zaterdag 17 augustus op Pukkelpop kunnen spelen of ze zouden twee shows op een dag moeten doen op zondag 18 augustus.
 

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
56
71
Agenda op hun eigen online website is hier anders: 16 augustus in Portugal en 18 augustus in Lowlands dat zou betekenen dat ze enkel op zaterdag 17 augustus op Pukkelpop kunnen spelen of ze zouden twee shows op een dag moeten doen op zondag 18 augustus.
Het gebeurt niet. Vrijdagavond headliner in Portugal, zondag op Lowlands spelen en zaterdag zie ik geen ruimte voor ze...
 

DontClingToLife

Campingartiest
7 mrt 2024
79
127
Het gebeurt niet. Vrijdagavond headliner in Portugal, zondag op Lowlands spelen en zaterdag zie ik geen ruimte voor ze...
Fontaines speelt op zaterdag in Portugal en op vrijdag op Pukkelpop.
Daarnaast is het programma van Lowlands officieel nog niet gekend. Op hun website staat ook dat het om 10h 's morgens is.

Ik weet dat de kans klein is, maar ik blijf hopen. En anders kut dat die pas aangekondigd worden voor RW op zondag als die al uitverkocht was.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
609
427
Fontaines speelt op zaterdag in Portugal en op vrijdag op Pukkelpop.
Daarnaast is het programma van Lowlands officieel nog niet gekend. Op hun website staat ook dat het om 10h 's morgens is.

Ik weet dat de kans klein is, maar ik blijf hopen. En anders kut dat die pas aangekondigd worden voor RW op zondag als die al uitverkocht was.
De data op de Idles-website zijn correct en er kunnen geen festivaldata meer worden toegevoegd. Hun manager heeft het zojuist bevestigd nadat ik het op Facebook had gevraagd.

Chokri was op RW dus hopelijk komt er iets goeds over naar Pukkelpop
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
609
427
uitgaande van de cijfers van 2023 zijn we tot nu toe 24 namen minder voor vrijdag, zaterdag en zondag. Er ontbreken 2 Main Stage-, 2 Marquee- en 3 Boiler Room-namen voor de vrijdag, wat voor mij nu al de sterkste dag is.
 
  • Leuk
Waarderingen: MatisseS

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
446
247
uitgaande van de cijfers van 2023 zijn we tot nu toe 24 namen minder voor vrijdag, zaterdag en zondag. Er ontbreken 2 Main Stage-, 2 Marquee- en 3 Boiler Room-namen voor de vrijdag, wat voor mij nu al de sterkste dag is.
Jessie Ware (geen data in haar tourschema na 15/8 in Vilnius) zou een mooie aanvulling zijn voor de Marquee. Dan kan ze samen met Romy het nummer LIFT YOU UP brengen net als in Glastonbury.
 

Dietera.

Playlistbediener
3 jun 2017
22
29
Jessie Ware (geen data in haar tourschema na 15/8 in Vilnius) zou een mooie aanvulling zijn voor de Marquee. Dan kan ze samen met Romy het nummer LIFT YOU UP brengen net als in Glastonbury.
Stond er vorig jaar (met een heel goede show) al acht ik de kans heel klein dat ze er dit jaar opnieuw zal staan.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
609
427
Stond er vorig jaar (met een heel goede show) al acht ik de kans heel klein dat ze er dit jaar opnieuw zal staan.
Hetzelfde geldt voor Loyle Carner. Denk dat de meest realistische opties van RW The Last Dinner Party, Roisin Murphy en The Hives zijn.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
197
107
Als ik zo kijk naar de line up, zonder me te verdiepen in de namen die ik niet ken, dan denk ik dat ik leuk vind:

Vrijdag: Inhaler-Fontaines DC-Soulwax
Zaterdag: Flogging Molly-The Vaccines-Miles Kane
Zondag: QotSA-The Offspring-Electric Callboy-Rise Against-The Haunted Youth-Ramkot-Motionless in White

Ik heb niet veel met hiphop en DJ artiesten, maar wel met de gitaarmuziek.
Dus zondag de zwakste dag kan ik niet beamen, voor mij zelfs de sterkste. En kan nog beter worden....
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken