Pukkelpop 2024

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
523
490
Queens of The Stone Age met Mathieu Terryn op zang is de enige valabele optie vrees ik.
Ik dacht aan Urbanus voor de zang.


Nee zonder gekheid. Het is een heul groot gat wat gevuld moet worden mocht Josh niet optijd genezen zijn.
Hij zou ook a.s. week optreden in de Catacomben van Parijs. Hele happening die hij al jaren wilt laten plaatsvinden. Nu gaat er een dikke streep doorheen.

Offspring en Electric Callboy zullen wel doorschuiven.
Brutus erbij die net hun EU tour klaar hebben voor ze een maand later naar de USA gaan zou al knap zijn
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Offspring en Electric Callboy zullen wel doorschuiven.
Brutus erbij die net hun EU tour klaar hebben voor ze een maand later naar de USA gaan zou al knap zijn
Maar wie sluit de boel af dan, Offspring? :oops: Da's een band die er in de eerste plek al veel te hoog stond.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.118
596
Ik denk dat degenen die Editors en Oscar and the Wolf noemden, nog het meest in de buurt komen.
En dan mag je blij zijn dat ze zo'n vervangende headliner van formaat weten te vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
523
490
Maar wie sluit de boel af dan, Offspring? :oops: Da's een band die er in de eerste plek al veel te hoog stond.
Ja ik weet het... Nieuwe nummer valt wel goed volgens mij. Enkele jaren terug op Werchter gezien, tja. Wat moet je daar van zeggen. Leuk voor een keer.

Het is nogal kort dag om nog een grote vis te vangen denk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Ja ik weet het... Nieuwe nummer valt wel goed volgens mij. Enkele jaren terug op Werchter gezien, tja. Wat moet je daar van zeggen. Leuk voor een keer.

Het is nogal kort dag om nog een grote vis te vangen denk ik.
Nee, een echt grote vis, daar reken ik ook niet meer op, al zie ik ze ook nooit opteren voor een optie dat Offspring de boel afsluit. Desnoods zetten ze er iets dansbaars na.
 

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
43
38
Ze annuleren slechts hun tour tot het einde van de maand. Bij een hernia weet je toch dat je langer dan 3 weken moet revalideren, dus misschien is het toch iets anders? We houden de hoop erin :D

En anders zal het inderdaad als vervanging iets van eigen bodem zijn à la OatW, Bazart of 2manyDJs.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.118
596
Aan de andere kant moet ik Pukkelpop de credits geven dat ze bijna Prince als vervanger van Neil Young hadden gehad indien the Prodigy niet dwars ging liggen. Dus wie weet ...
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
454
158
Aan de andere kant moet ik Pukkelpop de credits geven dat ze bijna Prince als vervanger van Neil Young hadden gehad indien the Prodigy niet dwars ging liggen. Dus wie weet ...
Wat? 😳 Heb je daar iets van bronnen van?
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
523
490
Nee, een echt grote vis, daar reken ik ook niet meer op, al zie ik ze ook nooit opteren voor een optie dat Offspring de boel afsluit. Desnoods zetten ze er iets dansbaars na.
helemaal met je eens. Ik had ook nog Underworld in mij hoofd.
agenda is zeer matig gevuld en hebben niet veel spul nodig.

Maar; die staan dat weekend voor 1 optreden in Japan. daarna terug in de EU. helaas.

Netsky? ik heb geen idee hoe groot/relevant die nu is.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
438
Nee, een echt grote vis, daar reken ik ook niet meer op, al zie ik ze ook nooit opteren voor een optie dat Offspring de boel afsluit. Desnoods zetten ze er iets dansbaars na.
Zie ze idd nog eerder Netsky of chase & status als afsluiter zetten dan the offspring door te schuiven
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
454
158

Gebruikers die dit onderwerp bekijken