Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee zonder gekheid. Het is een heul groot gat wat gevuld moet worden mocht Josh niet optijd genezen zijn.
Hij zou ook a.s. week optreden in de Catacomben van Parijs. Hele happening die hij al jaren wilt laten plaatsvinden. Nu gaat er een dikke streep doorheen.
Offspring en Electric Callboy zullen wel doorschuiven.
Brutus erbij die net hun EU tour klaar hebben voor ze een maand later naar de USA gaan zou al knap zijn
Offspring en Electric Callboy zullen wel doorschuiven.
Brutus erbij die net hun EU tour klaar hebben voor ze een maand later naar de USA gaan zou al knap zijn
Ik denk dat degenen die Editors en Oscar and the Wolf noemden, nog het meest in de buurt komen.
En dan mag je blij zijn dat ze zo'n vervangende headliner van formaat weten te vinden.
Ja ik weet het... Nieuwe nummer valt wel goed volgens mij. Enkele jaren terug op Werchter gezien, tja. Wat moet je daar van zeggen. Leuk voor een keer.
Het is nogal kort dag om nog een grote vis te vangen denk ik.
Ja ik weet het... Nieuwe nummer valt wel goed volgens mij. Enkele jaren terug op Werchter gezien, tja. Wat moet je daar van zeggen. Leuk voor een keer.
Het is nogal kort dag om nog een grote vis te vangen denk ik.
Nee, een echt grote vis, daar reken ik ook niet meer op, al zie ik ze ook nooit opteren voor een optie dat Offspring de boel afsluit. Desnoods zetten ze er iets dansbaars na.
Ze annuleren slechts hun tour tot het einde van de maand. Bij een hernia weet je toch dat je langer dan 3 weken moet revalideren, dus misschien is het toch iets anders? We houden de hoop erin
En anders zal het inderdaad als vervanging iets van eigen bodem zijn à la OatW, Bazart of 2manyDJs.
Aan de andere kant moet ik Pukkelpop de credits geven dat ze bijna Prince als vervanger van Neil Young hadden gehad indien the Prodigy niet dwars ging liggen. Dus wie weet ...
Aan de andere kant moet ik Pukkelpop de credits geven dat ze bijna Prince als vervanger van Neil Young hadden gehad indien the Prodigy niet dwars ging liggen. Dus wie weet ...
Nee, een echt grote vis, daar reken ik ook niet meer op, al zie ik ze ook nooit opteren voor een optie dat Offspring de boel afsluit. Desnoods zetten ze er iets dansbaars na.
Er is al flink wat gepalaverd over de 'vervanging' van rocklegende Neil Young & Crazy Horse door de dancehall dj-act Major Lazer op Pukkelpop. De jonge meute was wild van de weinig subtiele Major Lazer, de wat oudere rockliefhebber zag lijdzaam toe hoe het ooit zo alternatieve festival steeds...
Er is al flink wat gepalaverd over de 'vervanging' van rocklegende Neil Young & Crazy Horse door de dancehall dj-act Major Lazer op Pukkelpop. De jonge meute was wild van de weinig subtiele Major Lazer, de wat oudere rockliefhebber zag lijdzaam toe hoe het ooit zo alternatieve festival steeds...