Pukkelpop 2024

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
196
104
wat een slecht nieuws zou dit zijn voor me. Zij zijn de reden dat ik een kaartje heb gekocht voor de zondag :cry:
Editors zou een pleister(tje) op de wond zijn.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.730
5.083
Maneskin is in Japan Pukkelpop-weekend. Dat geldt ook voor Nothing but Thieves en Major Lazer, dus we kunnen ze ook uitsluiten. Godzijdank.
Bring me the horizon dan ook in Japan, blijkbaar een populaire bestemming in augustus.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Gigi21

Playlistbediener
24 jan 2024
41
30
Serieus gesproken, wat we nu weten is dat Josh een operatie + 3-4 weken rust nodig heeft. QOTSA heeft vanaf 8 augustus 7 Europese shows die nog bevestigd zijn.
Mocht het niet gaan zoals verwacht, dan annuleren ze alle 7 shows, weten we het minimaal 2 weken voor Pukkelpop begint en is het doel van de organisatoren om zo min mogelijk mensen te hebben die om terugbetaling vragen voor de zondagtickets. Dit betekent dat er een vergelijkbare vervanger moet worden gevonden. Maar wie?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.730
5.083
Placebo 17 Augustus in Duitsland en pas 24 augustus is Spanje verwacht. Duitsland - België is in 1 dag haalbare kaart. Niet meteen de meest sexy naam maar ook niet te ver verwijderd van welk genre qotsa speelt
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
558
330
Serieus gesproken, wat we nu weten is dat Josh een operatie + 3-4 weken rust nodig heeft. QOTSA heeft vanaf 8 augustus 7 Europese shows die nog bevestigd zijn.
Mocht het niet gaan zoals verwacht, dan annuleren ze alle 7 shows, weten we het minimaal 2 weken voor Pukkelpop begint en is het doel van de organisatoren om zo min mogelijk mensen te hebben die om terugbetaling vragen voor de zondagtickets. Dit betekent dat er een vergelijkbare vervanger moet worden gevonden. Maar wie?
Eerder gezegd, voor mij: Jack White. Op 3 augustus speelt hij op een festival in Zuid-Korea, dus het is gratis en zijn band is klaar voor vertrek. Heeft de hits en redelijk vergelijkbare muziek. Seven Nation Army zou heel goed scoren.

Ik heb het liever eerlijk gezegd 🙂
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.860
5.056
Als het echt een hernia is, mogen we wel dag zeggen tegen QOTSA. Zulke operaties betekenen vaak een half jaar herstellen.
Een half jaar is ook wat overdreven, maar 3 weken later kon ik net 20min wandelen en amper rechtop zitten. Ik vermoed dus dat het iets anders is hoor, anders zouden ze echt wel alles annuleren. Of hij heeft een magische kinesist...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.702
3.431
Ik zou het ergens wel komisch vinden als ze uitkomen bij Architects. Exclusief aangekondigd door Alcatraz en dan toch nog door een doorgetrokken streep invoegen op Graspop en Pukkelpop.
Hun EU tour eindigt nu een dag eerder in Frankrijk.

Placebo zou ik wel heel vet vinden als vervanger; heb ze 1x eerder gezien en zijn zeker de moeite waarde.

Maar ik denk zelf dat het Electric Callboy gaat worden en dan een kleinere opvulling zoals Brutus of zelfs iets geheel buiten het genre.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
558
330
Als headliner? Of als main stage naam eerder op de dag? Ik ken haar niet dus kan er ook geen gemotiveerde uitspraken over doen.
Helaas als headliner. Het zou de helft van het Pukkelpoppubliek irriteren als hij QOTSA niet vervangt door iemand die vergelijkbaar is, maar het jongere publiek zou wel tevreden zijn. Ze stond vorig jaar in de toplijn van Primavera Sound en is dit jaar een van de headliners van Sziget.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.220
2.470
Serieus gesproken, wat we nu weten is dat Josh een operatie + 3-4 weken rust nodig heeft. QOTSA heeft vanaf 8 augustus 7 Europese shows die nog bevestigd zijn.
Mocht het niet gaan zoals verwacht, dan annuleren ze alle 7 shows, weten we het minimaal 2 weken voor Pukkelpop begint en is het doel van de organisatoren om zo min mogelijk mensen te hebben die om terugbetaling vragen voor de zondagtickets. Dit betekent dat er een vergelijkbare vervanger moet worden gevonden. Maar wie?
Terugbetaling komt er sowieso niet lijkt me?
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
932
869
Out of the box, maar Jack White kan misschien wel overtuigd worden. Heeft nu in Zuid-Korea begin augustus één optreden, that's it én toch in hetzelfde genre als qotsa.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.507
9.287
Out of the box, maar Jack White kan misschien wel overtuigd worden. Heeft nu in Zuid-Korea begin augustus één optreden, that's it én toch in hetzelfde genre als qotsa.
Ik moet opletten met mijn uitspraken, maar dat zou ik bijna een upgrade vinden. ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken