Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Was één van de beste concerten die ik ooit op PKP zag. Maar het regende toen echt pijpenstelen, dat was de voornaamste verklaring voor de lege weide (zie ook: Tame Impala, ook ergens in die periode)...als headliner zie ik ze helaas ook niet meer terugkeren, maar een lekkere spot op één van de podia moet toch zeker nog kunnen?
Ik ben er 99% zeker van dat het helemaal niet heeft geregend.
Gewoon de verkeerde headliner. Het boeken van Rhianna hielp de rest van de line-up ook niet. De Belgen hebben soms een nieuwsgierige smaak. Het grootste publiek dat ik ooit op Pukkelpop heb gezien, afgezien van de Foo Fighters, was voor Major Lazer. Werk dat uit.
Ik ben er 99% zeker van dat het helemaal niet heeft geregend.
Gewoon de verkeerde headliner. Het boeken van Rhianna hielp de rest van de line-up ook niet. De Belgen hebben soms een nieuwsgierige smaak. Het grootste publiek dat ik ooit op Pukkelpop heb gezien, afgezien van de Foo Fighters, was voor Major Lazer. Werk dat uit.
Ha, ik zei het maar 99% zeker. Het moet uit mijn gedachten zijn verdwenen, ik kan me helemaal niet herinneren dat het regende. Te druk met genieten van de band
Ha, ik zei het maar 99% zeker. Het moet uit mijn gedachten zijn verdwenen, ik kan me helemaal niet herinneren dat het regende. Te druk met genieten van de band
Het was echt een grote plensbui. Bijna zo erg als tijdens Tame Impala. Ik ben tot het einde gebleven omdat het optreden zo fantastisch was, maar ik zag de rijen mensen rond mij steeds verder uitdunnen tot er echt wel heel weinig publiek overbleef (enfin, toch voor de normen van de Main Stage). James Murphy bedankte ons nog om ondanks de regen toch te blijven staan.