Pukkelpop 2024

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
569
348
Was één van de beste concerten die ik ooit op PKP zag. Maar het regende toen echt pijpenstelen, dat was de voornaamste verklaring voor de lege weide (zie ook: Tame Impala, ook ergens in die periode)...als headliner zie ik ze helaas ook niet meer terugkeren, maar een lekkere spot op één van de podia moet toch zeker nog kunnen?
Ik ben er 99% zeker van dat het helemaal niet heeft geregend.

Gewoon de verkeerde headliner. Het boeken van Rhianna hielp de rest van de line-up ook niet. De Belgen hebben soms een nieuwsgierige smaak. Het grootste publiek dat ik ooit op Pukkelpop heb gezien, afgezien van de Foo Fighters, was voor Major Lazer. Werk dat uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
154
105
Ik ben er 99% zeker van dat het helemaal niet heeft geregend.

Gewoon de verkeerde headliner. Het boeken van Rhianna hielp de rest van de line-up ook niet. De Belgen hebben soms een nieuwsgierige smaak. Het grootste publiek dat ik ooit op Pukkelpop heb gezien, afgezien van de Foo Fighters, was voor Major Lazer. Werk dat uit.
OK, dan zal ik zeiknat geworden zijn van het bier dat in de lucht vloog...

 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
154
105
Ha, ik zei het maar 99% zeker. Het moet uit mijn gedachten zijn verdwenen, ik kan me helemaal niet herinneren dat het regende. Te druk met genieten van de band
Het was echt een grote plensbui. Bijna zo erg als tijdens Tame Impala. Ik ben tot het einde gebleven omdat het optreden zo fantastisch was, maar ik zag de rijen mensen rond mij steeds verder uitdunnen tot er echt wel heel weinig publiek overbleef (enfin, toch voor de normen van de Main Stage). James Murphy bedankte ons nog om ondanks de regen toch te blijven staan.

 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
569
348
I also thought it didn't rain during LCD 😅
Funny how memories fade.

Anyway, today names including 1 big name from RW.
@elo, is it a name that excites you?
Quick check. These seem most likely since they are still in Europe and didn't play Pukkelpop last year. Also in order of who I want to announce first 😀

Jungle
The Hives
Johnny Marr
Roisin Murphy
The Blaze
The Streets
PJ Harvey
God
The Kooks
Last Dinner Party
Zara Larsson
Snow Patrol
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
537
477
oh wow, niet verwacht. Ben halverwege KlubC binnengelopen bij Rock Werchter en vond het een leuke verrassing. Blij dat ie hier ook staat
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
318
148
THE STREETS - BLACK BOX REVELATION - 'T HOF VAN COMMERCE - BAVR - DC NOISES - LILIHELL - NAFT - JARREAU VANDAL - JOYHAUSER B2B SPACE 92 - PEGASSI - MANZ - RE-TYPE - ZOUZIBABE
volgens socials pkp
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
145
97
The Streets leuk! Jammer wel dat Black Box en 't Hof zulke hoge plekjes wegkapen... Ook NAFT in de Marquee vind ik vrij hoog.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
537
477
Verder, door vrijdagtoevoegingen op de mainstage komt Fontaines DC wel heel laag te staan. Gaan die nou de mainstage openen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken