Pukkelpop 2024

The Streets leuk! Jammer wel dat Black Box en 't Hof zulke hoge plekjes wegkapen...
Echt een record aan Belgen op hoge plekken dit jaar.

Maar goed, The Streets een prima vervanger voor Denzel Curry.

Enneu, gaat Fontaines DC echt als tweede op die main spelen, nog voor t' Hof en BBR?

Verder, door vrijdagtoevoegingen op de mainstage komt Fontaines DC wel heel laag te staan. Gaan die nou de mainstage openen?
Lijkt mij nog een foutje te zijn op de website. Fontaines DC die de main opent voor 't Hof van Commerce. Gekker zou het toch niet moeten worden haha.

Jeetje wat een goede lineup hebben ze daar uiteindelijk. Ook los van het feit dat er veel Belgen staan.

In dat opzicht zou Fontaines als opener wel goed nieuws zijn...
Dat zou het al iets makkelijker maken wel. Zou het gewoon wat jammer vinden voor hen om die main te moeten openen, maar als het inderdaad door agenda-verplichtingen komt, dan kan ik er wel nog ergens inkomen.

Bij u niet alleen ze teveel goeds op die dag
Op mijn wishlist voorlopig: Fontaines DC, Fred Again., Stormzy, Inhaler, Jorja Smith, Soulwax, The Streets, Sylvie Kreusch, J Hus, Dizzee Rascal, Romy, Artemas, The Kills en Joy Anonymous.
Dat gaat echt een regelrecht slagveld worden voor mij!

• Leuk
Waarderingen: WardAgain
Ik hou van het geluid van BAVR. Boiler heeft tot nu toe een aantal regelrechte housemuziek gemist.

NAFT dus eigenlijk de Meute van de Aldi.

The Streets zijn een onverwachte meevaller, zeer blij mee.

Ik hoop dat dat van Fontaines DC een fout is.

Op mijn scherm staat Fontaines D.C als vierdelaatste op main. Misschien net aangepast?

• Leuk
Waarderingen: DDave
Op mijn wishlist voorlopig: Fontaines DC, Fred Again., Stormzy, Inhaler, Jorja Smith, Soulwax, The Streets, Sylvie Kreusch, J Hus, Dizzee Rascal, Romy, Artemas, The Kills en Joy Anonymous.
Dat gaat echt een regelrecht slagveld worden voor mij!
Ja bij mij Andromedik, Romy, Joy Anonymous, Inhaler, The Streets, Artemas, Jorja Smith, Fontaines Dc, Stormzy, Black box revelation en natuurlijk mijn favoriete artiest Fred Again

Users who are viewing this thread