Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
The Streets leuk! Jammer wel dat Black Box en 't Hof zulke hoge plekjes wegkapen...
Echt een record aan Belgen op hoge plekken dit jaar.

Maar goed, The Streets een prima vervanger voor Denzel Curry.

Enneu, gaat Fontaines DC echt als tweede op die main spelen, nog voor t' Hof en BBR?
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
145
97
Verder, door vrijdagtoevoegingen op de mainstage komt Fontaines DC wel heel laag te staan. Gaan die nou de mainstage openen?
Lijkt mij nog een foutje te zijn op de website. Fontaines DC die de main opent voor 't Hof van Commerce. Gekker zou het toch niet moeten worden haha.
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
154
105
Verder, door vrijdagtoevoegingen op de mainstage komt Fontaines DC wel heel laag te staan. Gaan die nou de mainstage openen?
Die moeten de dag nadien alweer ergens anders optreden (Portugal was het, dacht ik). Dus logisch
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Jeetje wat een goede lineup hebben ze daar uiteindelijk. Ook los van het feit dat er veel Belgen staan.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
145
97
In dat opzicht zou Fontaines als opener wel goed nieuws zijn...
Dat zou het al iets makkelijker maken wel. Zou het gewoon wat jammer vinden voor hen om die main te moeten openen, maar als het inderdaad door agenda-verplichtingen komt, dan kan ik er wel nog ergens inkomen.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
145
97
Bij u niet alleen ze teveel goeds op die dag
Op mijn wishlist voorlopig: Fontaines DC, Fred Again., Stormzy, Inhaler, Jorja Smith, Soulwax, The Streets, Sylvie Kreusch, J Hus, Dizzee Rascal, Romy, Artemas, The Kills en Joy Anonymous.
Dat gaat echt een regelrecht slagveld worden voor mij!
 
  • Leuk
Waarderingen: WardAgain

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
569
348
Ik hou van het geluid van BAVR. Boiler heeft tot nu toe een aantal regelrechte housemuziek gemist.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.244
3.108
NAFT dus eigenlijk de Meute van de Aldi.

The Streets zijn een onverwachte meevaller, zeer blij mee.

Ik hoop dat dat van Fontaines DC een fout is.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.291
3.289
Op mijn scherm staat Fontaines D.C als vierdelaatste op main. Misschien net aangepast?
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

WardAgain

Playlistbediener
20 mrt 2024
46
23
Op mijn wishlist voorlopig: Fontaines DC, Fred Again., Stormzy, Inhaler, Jorja Smith, Soulwax, The Streets, Sylvie Kreusch, J Hus, Dizzee Rascal, Romy, Artemas, The Kills en Joy Anonymous.
Dat gaat echt een regelrecht slagveld worden voor mij!
Ja bij mij Andromedik, Romy, Joy Anonymous, Inhaler, The Streets, Artemas, Jorja Smith, Fontaines Dc, Stormzy, Black box revelation en natuurlijk mijn favoriete artiest Fred Again
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken