Pukkelpop 2024

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.083
1.956
De zondag eindigt eerder
Ohw hey, maar dan liggen de kaarten anders. Volgens mij werd er hier door sommigen nog een aanvullende naam op o.a. mainstage verwacht, maar het lijkt me dat we er al ongeveer zijn qua namen als de zondag zo'n anderhalf uur eerder eindigt. Of zie ik iets over het hoofd?
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
154
105
Ohw hey, maar dan liggen de kaarten anders. Volgens mij werd er hier door sommigen nog een aanvullende naam op o.a. mainstage verwacht, maar het lijkt me dat we er al ongeveer zijn qua namen als de zondag zo'n anderhalf uur eerder eindigt. Of zie ik iets over het hoofd?
Op zondag sluit de Main Stage wellicht al om middernacht ipv 1u, en de Marquee sluit wellicht al voordat het laatste concert op de Main Stage begint. Dat scheelt dus een act of 2 tov andere dagen. Bedoeling is dat de mensenmassa om middernacht, na het vuurwerk, richting Boiler/Club gaat om daar nog tot 3u door te gaan (ipv 4u zoals op de andere dagen).
 
  • Leuk
Waarderingen: RickHuissen

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
571
349
Ohw hey, maar dan liggen de kaarten anders. Volgens mij werd er hier door sommigen nog een aanvullende naam op o.a. mainstage verwacht, maar het lijkt me dat we er al ongeveer zijn qua namen als de zondag zo'n anderhalf uur eerder eindigt. Of zie ik iets over het hoofd?
2022 - 7 bands
2023 - 6 bands
2024 - 5 bands Dusver
 

Gigi21

Playlistbediener
24 jan 2024
48
46
Hier is uw aanpassing :

Bekijk bijlage 9663

Ik heb de lay-out van de site gerespecteerd, ondanks enkele duidelijke fouten :
- Fontaines D.C. (nu aangepast).
- Hedex gaat zeker niet de Boiler openen.

Opmerkingen :
- De 3 DJ/afsluiters van de Club heb ik op de laatste plaats gezet.
- Er staat elke dag een extra naam op de Boiler Room, maar ik denk niet dat die voor de andere podia hetzelfde zal zijn (behalve Wisp, maar deze werd eerder aangekondigd op de Booth en is nu verplaatst naar de Lift, dus misschien ook een fout).

Ziet er goed uit, kan niet wachten :D
D - 36 !
Ik zag Wisp de Backyard openen
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
499
425
Ze zijn bezig bij het artiesten dorp de units te plaatsen en waar het crew dorp komt is ook beweging maar uit respect voor de privacy van de opbouw crew en andere mensen van de organisatie kan ik geen foto’s maken dat zal voor in het weekend zijn want ik kan mij herinneren van andere jaren dat ze meestal rond 18u stoppen en in het weekend minder werken.
 

Gigi21

Playlistbediener
24 jan 2024
48
46
Ohw hey, maar dan liggen de kaarten anders. Volgens mij werd er hier door sommigen nog een aanvullende naam op o.a. mainstage verwacht, maar het lijkt me dat we er al ongeveer zijn qua namen als de zondag zo'n anderhalf uur eerder eindigt. Of zie ik iets over het hoofd?
Er is geen vast schema. In 2023 had Main+Marquee 12 acts op vrijdag, 14 op zaterdag, 11 op zondag.
Tot nu toe hebben we 12 acts op vrijdag, 13 op zaterdag en 10 op zondag.
Er ontbreken het hele weekend een paar namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.245
3.119
Ze zijn bezig bij het artiesten dorp de units te plaatsen en waar het crew dorp komt is ook beweging maar uit respect voor de privacy van de opbouw crew en andere mensen van de organisatie kan ik geen foto’s maken dat zal voor in het weekend zijn want ik kan mij herinneren van andere jaren dat ze meestal rond 18u stoppen en in het weekend minder werken.
Ik heb precies gemerkt dat de units wat dichter bij de Kempische Steenweg staan? Ik kan ook mis zijn.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
499
425
Ik heb precies gemerkt dat de units wat dichter bij de Kempische Steenweg staan? Ik kan ook mis zijn.
Dat leek mij ook dus ben ik wat dichterbij gaan fietsen in de Tulpinstraat (de straat die naarmate de opbouw vordert afgesloten wordt) en inderdaad ze zijn wat dichterbij. het leek ook of ze de units voor de artiesten op de plek waar de kantoor units vorig jaar stonden hebben geplaatst ofwel zijn alle units dit jaar het zelfde dat weet ik jullie wel te melden als alle units kantoor + artiesten geplaatst zijn.
 

aneuk

Nieuw lid
11 jul 2024
1
0
Het wordt voor mij het eerste jaar pukkelpop. Nu hou ik er enorm van om pannekoeken/knakworsten/koffie te maken op de camping tijdens festivals, maar ik lees in de FAQ van pukkelpop dat alle gasbranders geweigerd worden? Geldt dit ook voor van die kleine gasblikken met een opschroef brander?
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
432
129
Het wordt voor mij het eerste jaar pukkelpop. Nu hou ik er enorm van om pannekoeken/knakworsten/koffie te maken op de camping tijdens festivals, maar ik lees in de FAQ van pukkelpop dat alle gasbranders geweigerd worden? Geldt dit ook voor van die kleine gasblikken met een opschroef brander?
Haha! Geweldig. Maar helaas, geen gasflesjes toegelaten.

Wel zijn er kookeilanden (https://www.tvl.be/nieuws/pukkelpop-voorziet-kookeilanden-om-eten-festivalgangers-op-te-warmen).

Maar ik vrees dat het moeilijk wordt om verse pannenkoeken te maken in een microgolfoven..
 
  • Verdrietig
Waarderingen: aneuk

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
154
105
Dus niet je eigen ontbijtje kokkerellen in de ochtend voor de tent?
"
LIEFDE GAAT DOOR DE MAAG, MAAR …
Alle mogelijke gasbranders, gasbussen, kookstellen en hulpstukken, esbitvuurtjes, barbecues, kaarsen, toortsen, vuurkorven, etc. zijn verboden. Er is controle aan de ingang van de kampeerterreinen, dus laat die zaken thuis. Ze zullen ook meteen van de terreinen worden verwijderd, wat teruggave uiteraard zal bemoeilijken of zelfs onmogelijk zal maken. Eigen potje of mama’s food opwarmen kan aan een van de eeteilanden (Food Island)."
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken