Pukkelpop 2024

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.824
2.550
En daarmee is de twijfel voor een zondagticket ook meteen weg.

Weet trouwens niet of het hier al vermeld is geweest, maar Becky Hill verschoven van Dance Hall naar de Main. Die lijkt dus vol op zondag.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Kilero en DDave

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
583
382
Ik hoop dat alles in orde is. Wat betreft vervangingen. Niet zoveel van dat soort bands die niet op andere Belgische festivals staan. Slowdive is mogelijk.

Ik zal een verzoek indienen voor Pulp
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.266
2.526
En daarmee is de twijfel voor een zondagticket ook meteen weg.

Weet trouwens niet of het hier al vermeld is geweest, maar Becky Hill verschoven van Dance Hall naar de Main. Die lijkt dus vol op zondag.
Zo is die main tot aan Electric Callboy toch maar een zeer mager beestje zeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.539
9.353
Ik hoop dat alles in orde is. Wat betreft vervangingen. Niet zoveel van dat soort bands die niet op andere Belgische festivals staan. Slowdive is mogelijk.

Ik zal een verzoek indienen voor Pulp
The National is nog wel zo’n naam waar zowel LL als PkP misschien hard aan kunnen trekken?

The Smile vervangen is onbegonnen werk hoor.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
147
98
En daarmee is de twijfel voor een zondagticket ook meteen weg.

Weet trouwens niet of het hier al vermeld is geweest, maar Becky Hill verschoven van Dance Hall naar de Main. Die lijkt dus vol op zondag.
Toch ook wel weer een ietwat gemakzuchtige oplossing vind ik. Ook zonder dat zelfs te communiceren..
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
583
382
Tourdata voor Beck hebben een perfecte kloof. Tal van Europese festivals zoeken een vervanger om hem te verleiden Fever Ray is beschikbaar, ik zie dat ze geboekt zijn.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240712-175000.png
    Screenshot_20240712-175000.png
    196,5 KB · Weergaven: 15

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
154
105
The Smile had ik graag gezien, maar goed, gezondheid boven alles. Daar kan PKP niet veel aan doen. Hopelijk kan QOTSA wel nog komen. Er is nog een beetje tijd om een vervanger te vinden. Fingers crossed.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.085
1.957
Jeez, die zondag krijgt dreun na dreun lijkt het.
Ik heb wellicht iets gemist. Maar welke dreun was er nog meer naast het wegvallen van The Smile?

Ik weet dat QOTSA wat gecancelled hebben, maar PkP gaat toch gewoon door?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.464
4.505
Ik heb wellicht iets gemist. Maar welke dreun was er nog meer naast het wegvallen van The Smile?

Ik weet dat QOTSA wat gecancelled hebben, maar PkP gaat toch gewoon door?
Voorlopig wel, maar ook daar hangen donkere wolken boven, nietwaar?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Jojo