Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik hoop dat alles in orde is. Wat betreft vervangingen. Niet zoveel van dat soort bands die niet op andere Belgische festivals staan. Slowdive is mogelijk.
Ik hoop dat alles in orde is. Wat betreft vervangingen. Niet zoveel van dat soort bands die niet op andere Belgische festivals staan. Slowdive is mogelijk.
Tourdata voor Beck hebben een perfecte kloof. Tal van Europese festivals zoeken een vervanger om hem te verleiden Fever Ray is beschikbaar, ik zie dat ze geboekt zijn.
The Smile had ik graag gezien, maar goed, gezondheid boven alles. Daar kan PKP niet veel aan doen. Hopelijk kan QOTSA wel nog komen. Er is nog een beetje tijd om een vervanger te vinden. Fingers crossed.