Pukkelpop 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.739
3.483
Als blijkt dat naast de headliner van de Marquee ook de headliner van de Main Stage cancelt, vind ik dat de organisatie iets terug moet doen aan haar ticketkopers, vooral die van de zondag.

Natuurlijk, ze zijn het niet verplicht. Maar ik zou me wel 2x bedenken voordat ik nog een keer een ticket koop van Pukkelpop als ze geen gelijkwaardige acts strikken of geld teruggeven.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.039
2.895
Als blijkt dat naast de headliner van de Marquee ook de headliner van de Main Stage cancelt, vind ik dat de organisatie iets terug moet doen aan haar ticketkopers, vooral die van de zondag.

Natuurlijk, ze zijn het niet verplicht. Maar ik zou me wel 2x bedenken voordat ik nog een keer een ticket koop van Pukkelpop als ze geen gelijkwaardige acts strikken of geld teruggeven.
Het gevoel snap ik wel, maar het is geen kwestie van niet willen. Maar niet kunnen op zo'n korte termijn.
 

Bungle Jungle

Playlistbediener
8 mrt 2024
12
14
Serieus gesproken, wat we nu weten is dat Josh een operatie + 3-4 weken rust nodig heeft. QOTSA heeft vanaf 8 augustus 7 Europese shows die nog bevestigd zijn.
Mocht het niet gaan zoals verwacht, dan annuleren ze alle 7 shows, weten we het minimaal 2 weken voor Pukkelpop begint en is het doel van de organisatoren om zo min mogelijk mensen te hebben die om terugbetaling vragen voor de zondagtickets. Dit betekent dat er een vergelijkbare vervanger moet worden gevonden. Maar wie?
Terugbetaling doen ze toch nooit
 

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
34
12
Heel heel benieuwd naar Skrillex in de Marquee . Ik verwacht er veel van.
Jammer dat die vlak na Charlotte komt... iets vroeger de main verlaten dus.
Iemand een idee hoe lang op voorhand je best afzakt naar de Marquee om echt middenin de ambiance te zitten?
 
  • Leuk
Waarderingen: WardAgain en Kilero

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
442
137
Heel heel benieuwd naar Skrillex in de Marquee . Ik verwacht er veel van.
Jammer dat die vlak na Charlotte komt... iets vroeger de main verlaten dus.
Iemand een idee hoe lang op voorhand je best afzakt naar de Marquee om echt middenin de ambiance te zitten?
This is the way:

1720882886529.png

Links tegen de wand van de Marquee is het altijd relatief rustig. Waardoor je heel makkelijk naar heel vanvoor kunt lopen.
 

WardAgain

Campingartiest
20 mrt 2024
52
24
Heel heel benieuwd naar Skrillex in de Marquee . Ik verwacht er veel van.
Jammer dat die vlak na Charlotte komt... iets vroeger de main verlaten dus.
Iemand een idee hoe lang op voorhand je best afzakt naar de Marquee om echt middenin de ambiance te zitten?
Ik ook ze hoop dat er toch nog wat van zijn klassiekers in zijn set gaan zitten
 
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun

elo

Headliner
3 dec 2013
5.470
4.516
Als blijkt dat naast de headliner van de Marquee ook de headliner van de Main Stage cancelt, vind ik dat de organisatie iets terug moet doen aan haar ticketkopers, vooral die van de zondag.

Natuurlijk, ze zijn het niet verplicht. Maar ik zou me wel 2x bedenken voordat ik nog een keer een ticket koop van Pukkelpop als ze geen gelijkwaardige acts strikken of geld teruggeven.
Onzin natuurlijk, hoe hard het ook is. De kans is even groot dat twee hele lage spots cancelen. Brute pech.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.739
3.483
Onzin natuurlijk, hoe hard het ook is. De kans is even groot dat twee hele lage spots cancelen. Brute pech.
Dat kan inderdaad, maar de prijs-kwaliteitsverhouding van het ticket is compleet zoek als ook Queens of the Stone Age nog cancelt en als de organisatie vervolgens geen grote alternatieven kan aanbieden.

Het staat een organisatie vrij om geen enkele vorm van compensatie aan te bieden door te verwijzen naar de voorwaarden. Maar ik zal dan nooit meer een ticket kopen voor Pukkelpop en ik vermoed meer mensen met mij die speciaal voor The Smile en Queens of the Stone Age een vermogen hebben neergeteld.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.723
4.614
Dat kan inderdaad, maar de prijs-kwaliteitsverhouding van het ticket is compleet zoek als ook Queens of the Stone Age nog cancelt en als de organisatie vervolgens geen grote alternatieven kan aanbieden.

Het staat een organisatie vrij om geen enkele vorm van compensatie aan te bieden door te verwijzen naar de voorwaarden. Maar ik zal dan nooit meer een ticket kopen voor Pukkelpop en ik vermoed meer mensen met mij die speciaal voor The Smile en Queens of the Stone Age een vermogen hebben neergeteld.
Ok, next.
 

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
51
50
Over Josh Homme schreef een van de belangrijkste Italiaanse tijdschriften over een liesbreuk, dus dat is meer dan een gerucht.
Dus ik googlede op "herstel van een liesbreukoperatie" en ontdekte dat het sneller ging dan ik had verwacht. Het is ten zeerste aan te raden om kort daarna veel te wandelen, je kunt in 48-72 uur autorijden en meestal ga je na 10-15 dagen weer aan het werk. Je hoeft alleen maar 4-6 weken lang geen zware gewichten te tillen, maar hij zou wel moeten kunnen presteren, misschien iets minder dansen dan normaal...
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
156
107
Dat kan inderdaad, maar de prijs-kwaliteitsverhouding van het ticket is compleet zoek als ook Queens of the Stone Age nog cancelt en als de organisatie vervolgens geen grote alternatieven kan aanbieden.

Het staat een organisatie vrij om geen enkele vorm van compensatie aan te bieden door te verwijzen naar de voorwaarden. Maar ik zal dan nooit meer een ticket kopen voor Pukkelpop en ik vermoed meer mensen met mij die speciaal voor The Smile en Queens of the Stone Age een vermogen hebben neergeteld.
Een vermogen nog wel.
 
  • Haha
Waarderingen: Rockbeer

BG

Campingartiest
17 mrt 2015
52
0
Wanneer kunnen we eigenlijk de timetable verwachten? Hoe laat spelen waarschijnlijk Fred Again en Charlotte de Witte op vrijdag en zaterdag ivm met vervoer..? Van 22:30 tot 00:00?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.470
4.516
Wanneer kunnen we eigenlijk de timetable verwachten? Hoe laat spelen waarschijnlijk Fred Again en Charlotte de Witte op vrijdag en zaterdag ivm met vervoer..? Van 22:30 tot 00:00?
Ik ga er wel vanuit dat die twee tot later spelen hoor. Tussen 01:00 en 02:00 ofzo
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
516
474
IMG_3642.jpegHeb iets nieuw ontdekt op de festivalweide daarnet waar de special bier stand stond vorig jaar (tussen de lift en de Backyard) hebben ze het geraamte van een hele kleine tent gezet met in het midden koelcontainers (lijkt mij)
Foto is ingezoomd + een beetje bijgesneden anders was ze te groot om te uploaden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken