Pukkelpop 2024

saurus

Dagopener
4 feb 2019
641
811
Dat kan inderdaad, maar de prijs-kwaliteitsverhouding van het ticket is compleet zoek als ook Queens of the Stone Age nog cancelt en als de organisatie vervolgens geen grote alternatieven kan aanbieden.

Het staat een organisatie vrij om geen enkele vorm van compensatie aan te bieden door te verwijzen naar de voorwaarden. Maar ik zal dan nooit meer een ticket kopen voor Pukkelpop en ik vermoed meer mensen met mij die speciaal voor The Smile en Queens of the Stone Age een vermogen hebben neergeteld.

Dat is niet iets waar een festival iets kan doen, wat is het volgende bij slecht weer iedereen zn ticket terugbetalen want je wilt niet door de modder en regen uit?
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
526
516
Wanneer kunnen we eigenlijk de timetable verwachten? Hoe laat spelen waarschijnlijk Fred Again en Charlotte de Witte op vrijdag en zaterdag ivm met vervoer..? Van 22:30 tot 00:00?
Als ik naar de voorbije 2 jaar kijk verwacht ik de timetable komende week of de week daarop + ik verwacht dan ook de laatste namen behalve vervanger the smile denk dat ze daar meer tijd voor nodig hebben als ze een waardige naam willen.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
449
150
Waarom geven ze niet gewoon een halve bon terug ipv een eco coin?

Want het gebeurt toch regelmatig dat je met meer dan 1 pintje in de hand staat. En je wil overschakelen naar 1 pintje, waardoor je overtollige eco-coins verzameld.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
364
343
Al dat gedoe bij al die festivals. Shizzles, Skullz, coins, enzovoort. Op Hellfest is het simpel. Je kan geld op je bandje opladen, en de prijzen staan gewoon in €. De eerste keer betaal je €1.5 om het bandje te activeren. Nog krediet over na het festival? Geen probleem, het wordt GRATIS teruggestort op je rekening. Op Hellfest werkt men al meer dan 10 jaar met recycleerbare bekers. Geen mens die daar over zaagt.
 

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
54
68
Wanneer kunnen we eigenlijk de timetable verwachten? Hoe laat spelen waarschijnlijk Fred Again en Charlotte de Witte op vrijdag en zaterdag ivm met vervoer..? Van 22:30 tot 00:00?
Ik zou iets vergelijkbaars met de structuur van 2023 verwachten. Als Clashfinder accuraat is, hadden we:
Vrijdag
23.00 - 00.30 Billie Eilish, Main, Fred Again slot;
00.35 - 01.45 Moderat, Marquee, Soulwax slot.
Zaterdag
23.40 - 00.50 Angele, Main, CDW slot;
00.45 - 02.00 2manydjs, Marquee, Skrillex slot.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
449
150
Ik zou iets vergelijkbaars met de structuur van 2023 verwachten. Als Clashfinder accuraat is, hadden we:
Vrijdag
23.00 - 00.30 Billie Eilish, Main, Fred Again slot;
00.35 - 01.45 Moderat, Marquee, Soulwax slot.
Zaterdag
23.40 - 00.50 Angele, Main, CDW slot;
00.45 - 02.00 2manydjs, Marquee, Skrillex slot.
updated hieraan :)

Alleen zit Jorja Smith in het Moderat slot. Volgens de website sluit zij af.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.801
5.173
Miljaar, als rise against een plaatsje opschuift naar marquee head ga ik die niet kunnen zien, jammer. Hopelijk blijft alles waar ze stonden en vonden ze nog iets om de plek op te vullen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.577
9.427
Miljaar, als rise against een plaatsje opschuift naar marquee head ga ik die niet kunnen zien, jammer. Hopelijk blijft alles waar ze stonden en vonden ze nog iets om de plek op te vullen
Jeetje. Ze zijn op zoek naar een vervanger, dus laat ons maar hopen dat die (grote) schoenen van The Smile gevuld geraken. Er tourt echt genoeg moois, ook voor die doelgroep.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.932
6.673
Jeetje. Ze zijn op zoek naar een vervanger, dus laat ons maar hopen dat die (grote) schoenen van The Smile gevuld geraken. Er tourt echt genoeg moois, ook voor die doelgroep.
Wat tourt er dan oa dat zou kunnen vervangen? Veel is ook al in België gepasseerd de afgelopen weken voor mijn gevoel.
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
168
125
Al dat gedoe bij al die festivals. Shizzles, Skullz, coins, enzovoort. Op Hellfest is het simpel. Je kan geld op je bandje opladen, en de prijzen staan gewoon in €. De eerste keer betaal je €1.5 om het bandje te activeren. Nog krediet over na het festival? Geen probleem, het wordt GRATIS teruggestort op je rekening. Op Hellfest werkt men al meer dan 10 jaar met recycleerbare bekers. Geen mens die daar over zaagt.
Weet je, ik geef zo schandalig veel geld uit op PKP dat ik eigenlijk niet hoef te weten hoeveel dat precies is. Geef mij maar die "neutrale" bonnetjes, dan blijft het allemaal wat abstracter en bekijk ik de schade achteraf wel, haha.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.577
9.427
The Smile is uniek dus nooit 1 op 1 te vervangen. Maar van mij met The Postal Service zijn voor LL/Pukkelpop.
Ja, goeie. Moet wel een beetje goodwill bij komen van de band natuurlijk, die dan wat vroeger in EU moet zijn.

Dus, @Timmetje , die dus. ;-)

The National kan in een extreem gunstig scenario ook wel overhaald worden, nu DTRH/LiL achter de rug zijn. Heeft een uitstekende band met het festival. Maar waarschijnlijk wat te groot om nog toegevoegd te worden. dEUS heeft vast ook wel wat overlap qua fans, maar natuurlijk wel 'weer' een binnenlandse naam. Op Rock En Seine is The Smile al vervangen: daar speelt Pixies nu. Ook hier kunnen die natuurlijk prima de marquee afsluiten.

Wel een goede match, maar tourtechnisch niet mogelijk: Big Thief, Idles, Sampha.

Ook eens met dat The Smile echt onvervangbaar is. Of het moet met die solo show van Thom Yorke zelf zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en Timmetje

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
197
107
Belangrijkste voor mij is of QotSA doorgaat of niet.
Zo niet gaat mijn kaartje volgende maand waarschijnlijk in de verkoop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.577
9.427
Belangrijkste voor mij is of QotSA doorgaat of niet.
Zo niet gaat mijn kaartje volgende maand waarschijnlijk in de verkoop.
Wij zijn nu al aan het twijfelen. Die vrijdag willen we sowieso niet missen, dus die dag doen we sowieso. Maar met het The Smile nieuws (echt een grote reden om dat weekend te overbruggen), nu toch aan het overwegen om een combi in te ruilen voor een vrijdagticket.

Ik kijk het even met argusogen toe.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken