Pukkelpop 2024

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
154
105
NAFT dus eigenlijk de Meute van de Aldi.

The Streets zijn een onverwachte meevaller, zeer blij mee.

Ik hoop dat dat van Fontaines DC een fout is.
Goh ja, Meute is nu ook niet zo bijzonder, enkele jaren geleden was dat nog gewoon een soort kermisact die over de weide wandelde. NAFT lijkt mij zeker niet beter of slechter. Ik vind die brass versies van technohits op zich nog wel leuk.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
145
97
Goh ja, Meute is nu ook niet zo bijzonder, enkele jaren geleden was dat nog gewoon een soort kermisact die over de weide wandelde. NAFT lijkt mij zeker niet beter of slechter. Ik vind die brass versies van technohits op zich nog wel leuk.
Ik heb NAFT al eens aan het werk gezien en dat was écht een fantastisch feestje! Zullen waarschijnlijk op vrijdag de Marquee openen en de sfeer zal er ongetwijfeld direct inzitten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Chimme en Gigi21

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
569
348
Fontaines - Sylvie Kreusch - Inhaler - Streets - Stormzy/Romy - Soulwax - Fred Again - Folamour

Dat is een geweldig avondje uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonveras

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
145
97
Fontaines - Sylvie Kreusch - Inhaler - Streets - Stormzy/Romy - Soulwax - Fred Again - Folamour

Dat is een geweldig avondje uit.
Ik vermoed dat die Stormzy-Romy clash er inderdaad zal komen. Stormzy vorig jaar gezien op RW, dus dan zal het Romy worden voor mij!
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

WardAgain

Playlistbediener
20 mrt 2024
46
23
Ik vermoed dat die Stormzy-Romy clash er inderdaad zal komen. Stormzy vorig jaar gezien op RW, dus dan zal het Romy worden voor mij!
Ja het probleem is wil als grote Fred Again vanvoor staan bij Fred Again dus voor mij zal het eerder Stormzy worden zodat we al een goei plaatsje hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: jonveras

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.569
8.331
Wanneer komt Pukkelpop normaal ongeveer met hun tijdschema? Hoe lang voor het festival?
Ik overweeg nog een zondag ticket, maar zal wel afhangen van de hoeveelheid clashes
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Kilero

Campingartiest
21 jul 2022
62
86
Hier is uw aanpassing :

Pukkelpop.png

Ik heb de lay-out van de site gerespecteerd, ondanks enkele duidelijke fouten :
- Fontaines D.C. (nu aangepast).
- Hedex gaat zeker niet de Boiler openen.

Opmerkingen :
- De 3 DJ/afsluiters van de Club heb ik op de laatste plaats gezet.
- Er staat elke dag een extra naam op de Boiler Room, maar ik denk niet dat die voor de andere podia hetzelfde zal zijn (behalve Wisp, maar deze werd eerder aangekondigd op de Booth en is nu verplaatst naar de Lift, dus misschien ook een fout).

Ziet er goed uit, kan niet wachten :D
D - 36 !
 

Nijntje

Nieuw lid
28 feb 2024
3
10
Ik zou mezelf zeker geen expert in timetables noemen, maar pukkelpop is elk jaar wel een pak later dan de andere festivals ermee, niet? Weet er iemand wat de praktische (of strategische?) gedachtegang is hierachter?
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
196
104
Hier is uw aanpassing :

Bekijk bijlage 9663

Ik heb de lay-out van de site gerespecteerd, ondanks enkele duidelijke fouten :
- Fontaines D.C. (nu aangepast).
- Hedex gaat zeker niet de Boiler openen.

Opmerkingen :
- De 3 DJ/afsluiters van de Club heb ik op de laatste plaats gezet.
- Er staat elke dag een extra naam op de Boiler Room, maar ik denk niet dat die voor de andere podia hetzelfde zal zijn (behalve Wisp, maar deze werd eerder aangekondigd op de Booth en is nu verplaatst naar de Lift, dus misschien ook een fout).

Ziet er goed uit, kan niet wachten :D
D - 36 !
Just curious,
Komen er nu standaard op zondag minder artiesten dan op de andere dagen? Begint het misschien later of eindigt het eerder?
Ik zie op dat lijstje op zondag 6 ipv 7 in zowat elke stage.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken