Pukkelpop 2024

saurus

Dagopener
4 feb 2019
623
762
sugababes doorschuiven (neeneenee dit was een grapje) hopelijk komen ze gewoon qotsa of anders een leuke vervanger
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
339
267
Zoud LCD Soundsystem een optie zijn als vervanger? Spelen eind augustus ook in Londen, Parijs, Turijn, Madrid en Lissabon.
Ik zou een gat in de lucht springen, maar een LCD Soundsystem op Pukkelpop kan ik me gewoon niet meer voorstellen na dat lege veld vorige keer. En mits de reeds verkochte tickets, verwacht ik dat ze zich er ook iets makkelijker van af zullen maken.
 

WardAgain

Playlistbediener
20 mrt 2024
46
23
Blink 182 zou ook wel nice zijn als vervanging voor qotsa vermits die op reading spelen het weekend daarna
 

Gigi21

Playlistbediener
24 jan 2024
41
30
The National zou ook een mogelijkheid kunnen zijn. Goede liveband met headliner-status, PKP Favourites, speelde de laatste keer twee shows in 2019, hun Europese tour eindigt op 10 augustus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en DDave

vdb44

Playlistbediener
5 jul 2020
20
12
“Normaal gezien komt het optreden op Pukkelpop niet in het gedrang omdat de groep ook nog andere festivals aandoet. Alles ligt hier nog op schema”, aldus Frederik Luyten. (persverantwoordelijke PKP op HLN)
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
316
138
Ze boden restitutie aan voor dagkaarten toen Neil Young zich een paar jaar geleden terugtrok. Denk echter niet dat ze hetzelfde deden voor Travis Scott toen hij zich terugtrok.
Toen Florence and the Machine vorig jaar enkele dagen voor het festivaloptrden op zondag annuleerde wegens een dringende operatie werd geen tegemoetkoming gegeven door de organisatie.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.648
5.578
Toen Florence and the Machine vorig jaar enkele dagen voor het festivaloptrden op zondag annuleerde wegens een dringende operatie werd geen tegemoetkoming gegeven door de organisatie.
Volgens mij was dat bekend gemaakt toen Lowlands al begonnen was. En gezien LL geen dachtkaarten heeft is dat ergens best wel logisch vind ik. Wil niet zeggen dat het toen een flinke tegenvaller was. Ze hebben nu wel mogelijk net iets meer tijd, al is het nog steeds krap. Een band moet wel kunnen, maar ook heel hun touring crew moet er op gericht zijn. Vergeet dat niet.
 

DontClingToLife

Playlistbediener
7 mrt 2024
45
53
Volgens mij was dat bekend gemaakt toen Lowlands al begonnen was. En gezien LL geen dachtkaarten heeft is dat ergens best wel logisch vind ik. Wil niet zeggen dat het toen een flinke tegenvaller was. Ze hebben nu wel mogelijk net iets meer tijd, al is het nog steeds krap. Een band moet wel kunnen, maar ook heel hun touring crew moet er op gericht zijn. Vergeet dat niet.
Ik weet nog dat ik las over de afgelasting toen ik op de pendelbus naar het terrein zat. Weet niet meer of het de dag zelf of de dag ervoor was maar er was toen alleszins een pak minder tijd.
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
312
469
Ik ben volgens mij de enige op het forum die QOTSA nog nooit heeft gezien.
Ik ben alle fases van rouw op één dag aan het doorlopen.
Give me a break :(
Ik deel je leed.
Pkp is niet m'n favoriete festival maar ze haalde me toch over de streep om terug af te zakken :poop:
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
139
98
Ik zou een gat in de lucht springen, maar een LCD Soundsystem op Pukkelpop kan ik me gewoon niet meer voorstellen na dat lege veld vorige keer. En mits de reeds verkochte tickets, verwacht ik dat ze zich er ook iets makkelijker van af zullen maken.
Was één van de beste concerten die ik ooit op PKP zag. Maar het regende toen echt pijpenstelen, dat was de voornaamste verklaring voor de lege weide (zie ook: Tame Impala, ook ergens in die periode)...als headliner zie ik ze helaas ook niet meer terugkeren, maar een lekkere spot op één van de podia moet toch zeker nog kunnen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Gebruikers die dit onderwerp bekijken