Pukkelpop 2024

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
609
427
Ai.. Dit belooft niet veel goeds voor Pukkelpop. Ik vrees dat de organisatie langzaam voor een alternatief moet gaan zorgen of zullen ze Electric Callboy doorschuiven van act nog voor The Offspring naar headliner?
Blink 182 is de meest voor de hand liggende vervanging als het zover komt.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.919
5.342
Blink 182 is de meest voor de hand liggende vervanging als het zover komt.
15 augustus eindigt hun tour in canada om 23 augustus naar reading/Leeds te komen. 3 dagen lijkt genoeg tijd om ze naar pkp te krijgen, maar die week bij hun familie en vrienden tussen tours in zijn wel heel belangrijk voor bands. Het is mogelijk maar zeker niet voor de hand liggend.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
609
427
Ik weet niet zeker welke operatie drie weken nodig heeft om te herstellen en vervolgens een Europese tour mogelijk maakt. Hopelijk heeft het niets te maken met de kanker waarbij hij een paar jaar geleden de diagnose kreeg. Hoe dan ook, het ziet er niet goed uit voor de rest van de tour. Veel headline-plaatsen die voor veel festivals moeten worden vervangen. Misschien kan een band zich laten verleiden op tournee. Al weet ik niet zeker wie dat zou zijn. De meeste bands van vergelijkbare grootte zijn uitgesloten - Foo Fighters, Kings of Leon, Green Day enz. Vraag me af of The Strokes er zin in hebben voor de $$$. Ik zie Arcade Fire op sommige van die plekken invallen. Jack White zou een goede keuze zijn.


Gemakkelijke optie voor Pukkelpop - Liam Gallagher sub en een dansafsluiter, bijvoorbeeld Pendulum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.327
3.279
Ik weet niet zeker welke operatie drie weken nodig heeft om te herstellen en vervolgens een Europese tour mogelijk maakt. Hopelijk heeft het niets te maken met de kanker waarbij hij een paar jaar geleden de diagnose kreeg. Hoe dan ook, het ziet er niet goed uit voor de rest van de tour. Veel headline-plaatsen die voor veel festivals moeten worden vervangen. Misschien kan een band zich laten verleiden op tournee. Al weet ik niet zeker wie dat zou zijn. De meeste bands van vergelijkbare grootte zijn uitgesloten - Foo Fighters, Kings of Leon, Green Day enz. Vraag me af of The Strokes er zin in hebben voor de $$$. Ik zie Arcade Fire op sommige van die plekken invallen. Jack White zou een goede keuze zijn.


Gemakkelijke optie voor Pukkelpop - Liam Gallagher sub en een dansafsluiter, bijvoorbeeld Pendulum.
Geruchten hebben het over een hernia.

Normaal mag je tot 6 weken na de operatie niets tillen...ik vrees er een beetje voor :(

Tijd om terug drugs te nemen, Josh....of meer drugs.
 

DontClingToLife

Campingartiest
7 mrt 2024
79
127
Ik weet niet zeker welke operatie drie weken nodig heeft om te herstellen en vervolgens een Europese tour mogelijk maakt. Hopelijk heeft het niets te maken met de kanker waarbij hij een paar jaar geleden de diagnose kreeg. Hoe dan ook, het ziet er niet goed uit voor de rest van de tour. Veel headline-plaatsen die voor veel festivals moeten worden vervangen. Misschien kan een band zich laten verleiden op tournee. Al weet ik niet zeker wie dat zou zijn. De meeste bands van vergelijkbare grootte zijn uitgesloten - Foo Fighters, Kings of Leon, Green Day enz. Vraag me af of The Strokes er zin in hebben voor de $$$. Ik zie Arcade Fire op sommige van die plekken invallen. Jack White zou een goede keuze zijn.


Gemakkelijke optie voor Pukkelpop - Liam Gallagher sub en een dansafsluiter, bijvoorbeeld Pendulum.
Ik ken anders nog een band die dag op ongeveer 2h30 rijden van Kiewit zit :cool:😏😏😏😏
 

CoinPeter

Campingartiest
22 feb 2024
52
31
Ai.. Dit belooft niet veel goeds voor Pukkelpop. Ik vrees dat de organisatie langzaam voor een alternatief moet gaan zorgen of zullen ze Electric Callboy doorschuiven van act nog voor The Offspring naar headliner?
Electric Callboy als headliner? Zelfs als sub zou het een teleurstelling van formaat zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
190
156
Combi uitverkocht, dagtickets al over de 80 procent. Eventuele vervanger wordt zeker niets groter lijkt me.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Geruchten hebben het over een hernia.

Normaal mag je tot 6 weken na de operatie niets tillen...ik vrees er een beetje voor :(

Tijd om terug drugs te nemen, Josh....of meer drugs.
Als het echt een hernia is, mogen we wel dag zeggen tegen QOTSA. Zulke operaties betekenen vaak een half jaar herstellen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken