Pukkelpop 2024

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
273
106
Informatiebron van de eerste 2?
facebook post van pukkelpop van vandaag ivm de 80 procent verkochte tickets. cheray dingetje merkte op dat het toch tijd werd voor een timetable als opmerking bij die post. Daarna kwam het antwoord van een topfan dat de laatste namen volgende week zijn en de timetable einde juli waarvan ik aanneem dat het van iemand is die dicht bij de organisatie staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.175
3.018
facebook post van pukkelpop van vandaag ivm de 80 procent verkochte tickets. cheray dingetje merkte op dat het toch tijd werd voor een timetable als opmerking bij die post. Daarna kwam het antwoord van een topfan dat de laatste namen volgende week zijn en de timetable einde juli waarvan ik aanneem dat het van iemand is die dicht bij de organisatie staat.
Die kerel weet volgens mij van niks.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
472
354
facebook post van pukkelpop van vandaag ivm de 80 procent verkochte tickets. cheray dingetje merkte op dat het toch tijd werd voor een timetable als opmerking bij die post. Daarna kwam het antwoord van een topfan dat de laatste namen volgende week zijn en de timetable einde juli waarvan ik aanneem dat het van iemand is die dicht bij de organisatie staat.
Zie het nu ook, had gisteren niet naar de reacties gekeken vandaar dat ik het niet wist.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
472
354
Een kennis is gisteren naar rock Werchter geweest en Man wat is het toegangsbandje dit jaar prachtig en waar zijn de tijden dat de bandjes van Pukkelpop ook nog mooi waren hopelijk 🤞heeft het bandje van Pukkelpop dit jaar terug een metalen sluiting, ik persoonlijk vind het zaliger als de sluiting minder dik is inplaats die dikke plastic sluiting die ze sinds 2022 gebruiken. Dus een oproep naar de organisatie als jullie dit toevallig lezen weg met plastic en terug metalen sluiting.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.175
3.018
Vandaag wat activiteit gespot op de wei, maar maandag begint de voorpret echt!

Of eerder voorlijden, want 5 weken lang voorbij PKP rijden zorg er voor dat ik echt niet kan wachten op PKP.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Pukkelpopper

Gebruikers die dit onderwerp bekijken