Pukkelpop 2024

Yerko_music

Campingartiest
11 sep 2023
57
32
mijn grootste tip van Pukkelpop 2024: English Teacher, die groep staat binnen een jaar of 2 in de Marquee/Mainstage
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Bert

Support act
14 nov 2014
879
816
mijn grootste tip van Pukkelpop 2024: English Teacher, die groep staat binnen een jaar of 2 in de Marquee/Mainstage
Zou zomaar kunnen. In Februari ze gezien in samen met Sprints. Hoewel mijn voorkeur van te voren naar Sprints zou gaan, heeft English Teacher mij blij verrast.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
464
340
Morgen komt Crammerock met de eerste namen dus zal weer niks zijn vrees ik.
Waarom zou Pukkelpop dan geen nieuwe namen kunnen aankondigen? In mijn ogen kan het perfect het is nu niet dat Pukkelpop speciaal geen nieuwe namen aankondigt omdat een ander festival het wel doet. Of zie ik het verkeerd?
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
477
402
Waarom zou Pukkelpop dan geen nieuwe namen kunnen aankondigen? In mijn ogen kan het perfect het is nu niet dat Pukkelpop speciaal geen nieuwe namen aankondigt omdat een ander festival het wel doet. Of zie ik het verkeerd?
Je loopt een beetje achter. Elke keer als een Belgisch festival iets aankondigd, komt er van een ander niets. Afgelopen tijd elke keer zo geweest. Zoals eerder gezegd lijkt het mij logisch dat ze na Rock Werchter ergens gewoon de hele lading droppen en lineup afmaken
 
  • Leuk
Waarderingen: Plef en yannickd

Yerko_music

Campingartiest
11 sep 2023
57
32
Je loopt een beetje achter. Elke keer als een Belgisch festival iets aankondigd, komt er van een ander niets. Afgelopen tijd elke keer zo geweest. Zoals eerder gezegd lijkt het mij logisch dat ze na Rock Werchter ergens gewoon de hele lading droppen en lineup afmaken
morgen wel vgm hoor!
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
464
340
Ik vind de line up release strategie voor komende editie maar raar, stom en te langdradig —> te lange pauzes tussen aankondigingen. Maar er zal wel een reden achter zitten die wij nooit te weten komen. Ondanks dat Crammerock morgen met de eerste namen komt hoop ik stiekem toch op nieuwe Pukkelpop namen. Al is mijn hoop ijdel.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
159
75
Op dit moment kan je enkel sporten op de meeste plaatsen waar PKP-parkings komen, met name zwemmen.
Zowat alles staat hier in Kiewit momenteel onder water. :)
Ik quote mezelf eens, Graspop indachtig🙏. Naast zwemmen tussen de eendjes is het hier in Kiewit ook modderbaden tussen de everzwijnen. Ruim 3 maanden na bovenstaand bericht is het nog steeds meer dan zeiknat daar waar het makkelijker parkeren is wanneer het droog is.
Ze mogen stilletjes aan beginnen denken aan een waternoodparkeerplan zoals in Dessel want dat water alhier is nog laaaaaaaaaang niet weggestroomd of verdampt. 🙄

Nieuwe PKP namen verwacht ikzelf pas na RW dus spullen pakken en naar GMM, tot morgen!🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: Sam Timmermans

jarne

Support act
14 feb 2013
1.022
338
Yes. Zoals Portland al hintte. En Brihang. En nog een andere (grote) naam. Maar vraag me af of die Marquee opengaat op donderdag hoor.
MSs enkel het terrein aan de marquee om rijen aan drink/eet/toiletten standjes te verkleinen en het niet te crowded te laten voelen,
Stiekem zou ik het wel top vinden als de foodwood al open ging
 

WardAgain

Playlistbediener
20 mrt 2024
28
9
We geven de volgende namen al prijs. Gewoon, omdat jij het bent.
Coely! Brihang! Equal Idiots! Portland! Omdat Het Kan & Average Rob! Flo Windey ft. Skyve! Primate B2B Captain Bass! Séa!
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en Thieske

Gebruikers die dit onderwerp bekijken