Pukkelpop 2024

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.711
1.245
We geven de volgende namen al prijs. Gewoon, omdat jij het bent.
Coely! Brihang! Equal Idiots! Portland! Omdat Het Kan & Average Rob! Flo Windey ft. Skyve! Primate B2B Captain Bass! Séa!
Zit nog niets bij wat mij een dagje vroeger richting Kiewit trekt. Er van uitgaande dat het over donderdag namen alleen gaat.

Benieuwd naar het volledige pakje.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
481
403
"Pukkelpop voegt nog een nieuwe naam toe op zondag: de Duitse electronicoreband Electric Callboy. Polonaise-metal, hardrockschlager, synthesizergitaarchansons…

Op donderdag 15 augustus, de officiële pre party van Pukkelpop, komt daar nog flink wat ambiance bovenop. Coely kroont zich dan tot koningin van de hiphop, terwijl Brihang betovert met zijn West-Vlaamse woorden. Ook Equal Idiots; het muziekequivalent van 2 energy drinks, stuiteren die dag richting Hasselt en Portland tekent ’s avonds voor zielsverdriet verpakt in prachtige melodieën.

De line up van donderdag wordt verder aangevuld met Abeja Trax, Aili, Bizkit Park, Bob Uit Zuid, Cristian D, Gotu Jim, Flo Windey ft. Skyve, ILA, Hindu Radio DJs, Klaps, Meltheads, Milan Evens, Nina Black, Olly Ameen, Omdat Het Kan & Average Rob, Piaggio Disco Club, Primate B2B Captain Bass, Prinsezy, Séa, Tola OG, Violently happy en The Boiler Boys."

 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
87
54
Meltheads, Equal Idiots en Bob Uit Zuid vind ik al goed. Bizkit Park deze keer niet om 12u 's middags maar 's avonds zal ook wel ambiance zijn.
 

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
39
35
Wooow Electric Callboy op zondag?! Ik had er wel op gehoopt (leek me de perfecte tussenstap tussen Merol en The Offspring) maar had er nooit op gerekend aangezien ze al op Graspop staan. Dat is echt wel geweldig nieuws! En die line-up op zondag leek me al zo geweldig xD
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.342
9.070
Electric Callboy, ze hebben iets gevonden dat zo mogelijk nog platter is dan Goldband.

Daar gaat de hoop dat ze een Idles of pakweg Last Dinner Party van RW zouden dubbelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo en elo

LanderV

Campingartiest
8 dec 2022
52
29
Gotu Jim had ik niet op durven hopen na zijn passage vorig jaar, maar heel blij om te zien dat hij erbij is
 
  • Geweldig
Waarderingen: Thieske

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
481
403
Electric Callboy, ze hebben iets gevonden dat zo mogelijk nog platter is dan Goldband.

Daar gaat de hoop dat ze een Idles of pakweg Last Dinner Party van RW zouden dubbelen.
pukkelpop-png.9189

(s/o @Kilero)
Buiten dat ene plekje op de mainstage op zondag dat nu is ingevuld door Electric Callboy, zijn er toch nog flink wat gaten te vullen?
Met een beetje geluk worden die namen na Rock Werchter alsnog ingevuld
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.342
9.070
Denk ook dat we zowat alle relevante Belgen op deze lineup hebben staan niet? Nog nooit zoveel lokale namen op een Pukkelpoplineup zien staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken