Pukkelpop 2024

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
124
80
Dat was vorig jaar wel het geval bij de donderdagnamen van dat er nog een paar namen van de vorige aankondiging nog niet waren aangekondigd + ze hebben "heel subtiel" gezegd dat er deze week namen komen
Even teruggescrold op hun Instagram en dat klopt inderdaad!
 

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
54
34
Gilla Band naar AFF dus...raar dat ze die zelf nooit boeken. Al verschillende keren zien passeren bij beschrijvingen van andere bands"voor fans van Gilla band" nochtans....dus waarom niet eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:

WardAgain

Playlistbediener
20 mrt 2024
28
9
Pukkelpop heeft wel altijd de gewoonte om al hun aangekondigde artiesten eerst een losse aankondiging te geven, vooraleer ze nieuwe namen lossen. Van de vorige 24 namen zijn er voorlopig nog maar 18 namen los aangekondigd. Daarom denk ik dat we vandaag misschien toch geen nieuwe namen moeten verwachten... Al hoop ik natuurlijk het tegendeel!
Ze zijn toch allemaal al geannounced of ben ik verkeerd want ik tel er 24
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
464
340
Ben benieuwd of we woensdag (andere dag van de week kan ook natuurlijk maar zie ik niet gebeuren) eindelijk de donderdag namen krijgen, ‘t wordt stil aan tijd ⌚️
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
417
103
Dingen die ik zeker ga zien:

Soulwax, Fontaines D.C., Brutalismus, Amenra, Charlotte de Witte, Boys Noize, Amber Broos, The Vaccines, Ramkot, QOTSA, Fat Dog, Bolis Popul...

Iemand aanvullende tips?
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken