Pukkelpop 2024

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.737
2.419
Veel succes, van wat ik er van heb gehoord, moet je blijkbaar mails gaan sturen via dat platform van PKP zelf met de vraag hoeveel ze er voor willen. Moet je al geluk hebben dat je net de juiste eruit pikt...
Ah ja, dat is nog steeds datzelfde systeem? Is idd zeer onhandig. Dan wordt het nog eens diep nadenken of ik het de prijs waard vind. šŸ˜…
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
465
383
Wat ik nog mogelijks zie gebeuren:
Stone
The Last Dinner Party
Slowdive
Tom Odell (I know is best groot maar qua data kan het wel)
James Arthur
Tom Odell zal er niet staan, die stond er vorig jaar nog.
TLDP zit tussen Amerikaanse data en UK data in, dus dat zou ik ook niet verwachten
James Arthur zit dan ook in de UK dat weekend.
Slowdive en Stone zou nog kunnen, maar die eerste zie ik echt zeker niet meer komen
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
464
340
Ik heb gemerkt dat er namen op de verkeerde plek staan op de vrijdag en de zaterdag bij de line up op de website. Bijvoorbeeld šŸ‘‡
IMG_3570.jpeg
 

WardAgain

Playlistbediener
20 mrt 2024
28
9
Juist Siegfried & Joy opgezocht mss een gekke vraag spelen die mannen ook muziek of zijn dat echt alleen gewoon goochelaars
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Ik heb begin deze week of eind vorige week gehoord op stubru dat (ik denk) portland nog wat dingen gaat aankondigen voor deze zomerfestivals. Voor degene die geĆÆnteresseerd zijn... Lijkt me een grote kans voor donderdag bv.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
124
80
Mochten we morgen namen krijgen, wat verwachten jullie dan: aanvulling met o.a. de laatste mainstage en marquee-namen of toch eerder de donderdagnamen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.291
8.988
Mochten we morgen namen krijgen, wat verwachten jullie dan: aanvulling met o.a. de laatste mainstage en marquee-namen of toch eerder de donderdagnamen?
Ik hoop dat eerste. Eerlijk gezegd boeien me die donderdagnamen nooit zo, die dag is het altijd onaangenaam druk dus mijn Pukkelpop start meestal op vrijdag. Tenzij het eens echt uniekere namen zijn natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.088
2.217
Mochten we morgen namen krijgen, wat verwachten jullie dan: aanvulling met o.a. de laatste mainstage en marquee-namen of toch eerder de donderdagnamen?
Iets voor de zondag want dat kregen we vorige week niet.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
464
340
Donderdag namen please šŸ™, ben nu toch eens benieuwd of de marquee dan al wordt geopend of niet. En volgende week zie ik het nog gebeuren dat de laatste namen + timetable wordt bekend gemaakt. Dat laatste werd in 2019 al eens gedaan op 12 en 13 juni om precies te zijn. Het zou leuk zijn als ze dat ooit nog eens doen en laat ooit dit jaar zijn.
 
Laatst bewerkt:

planettelex

Playlistbediener
12 jun 2018
13
7
Ik hoop dat eerste. Eerlijk gezegd boeien me die donderdagnamen nooit zo, die dag is het altijd onaangenaam druk dus mijn Pukkelpop start meestal op vrijdag. Tenzij het eens echt uniekere namen zijn natuurlijk.
Vorig jaar eerste keer op donderdag gegaan, vond het helemaal niet (te) druk. Zowel in de dancehall als boiler kon je met gemak binnen komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: LanderV

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
124
80
Pukkelpop heeft wel altijd de gewoonte om al hun aangekondigde artiesten eerst een losse aankondiging te geven, vooraleer ze nieuwe namen lossen. Van de vorige 24 namen zijn er voorlopig nog maar 18 namen los aangekondigd. Daarom denk ik dat we vandaag misschien toch geen nieuwe namen moeten verwachten... Al hoop ik natuurlijk het tegendeel!
 

Yerko_music

Campingartiest
11 sep 2023
54
32
Pukkelpop heeft wel altijd de gewoonte om al hun aangekondigde artiesten eerst een losse aankondiging te geven, vooraleer ze nieuwe namen lossen. Van de vorige 24 namen zijn er voorlopig nog maar 18 namen los aangekondigd. Daarom denk ik dat we vandaag misschien toch geen nieuwe namen moeten verwachten... Al hoop ik natuurlijk het tegendeel!
Dat was vorig jaar wel het geval bij de donderdagnamen van dat er nog een paar namen van de vorige aankondiging nog niet waren aangekondigd + ze hebben "heel subtiel" gezegd dat er deze week namen komen
 
  • Leuk
Waarderingen: jonveras

Gebruikers die dit onderwerp bekijken