Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Wat een zonde om The Smile en QOTSA op zo'n erbarmelijk trieste dag te programmeren
Ja die zondag veruit de zwakste dag. Beetje vreemd, normaal is dat altijd de sterkere van het trio.

Ook echt naampjes als DJ Epppo Jansens en Stijn Van De Voorde beginnen gooien, dan weet je dat het vet van de soep is.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.324
3.273
Toch gewoon een paar goeie namen hoor, verwachtingen op het forum zijn gewoon te hoog imo.

En er zal nog wat bijkomen na GMM en RW.

Nu nog hopen dat Show Me The Body niet gaat lopen na 15 min zoals in 2016.
 

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
58
50
Toch gewoon een paar goeie namen hoor, verwachtingen op het forum zijn gewoon te hoog imo.

En er zal nog wat bijkomen na GMM en RW.

Nu nog hopen dat Show Me The Body niet gaat lopen na 15 min zoals in 2016.
't was iets langer...maar de frontman was immens geïrriteerd door het lamme publiek. Ze zullen nu wel wat meer aanhang hebben.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.135
5.521
Jullie verwachten keer op keer teveel he. Kijk over een aantal weken naar het hele affiche (of nu al) en het is zeer deftig.
nee hoor, ik vind het goede namen, maar wat ik wil zeggen: Pukkelpop moet gewoon minder drops doen en meer namen in 1 keer, want zoals je zelf zegt: het geheel is altijd best goed
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
181
153
Wisp klinkt best goed. Lander & Adriaan is een must. Siegfried & Joy wou ik vorig jaar al zien. En het is zowat de laatste kans om STAKE nog live te zien in de huidige bezetting.

Dus best OK, dit lijstje.
 
  • Leuk
Waarderingen: LanderV

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
197
107
Wat een waardeloze lijst met nieuwe namen. Moesten we daar nou zo lang op wachten?
Ik wacht nog altijd op nieuwe namen mainstage zondag.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
609
427
Dus, wie zijn de meest realistische namen die we op Pukkelpop zullen hebben, wie op RW, Graspop etc. Kijkend naar hun tourdata - Idles? Roisin Murphy?
 

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
55
71
Vreemde mededeling, van de meeste namen had ik nog nooit gehoord, maar ik ontdek ze nu, dus ik heb even gewacht voordat ik commentaar gaf.
Kijkend naar de cijfers is Wisp groter dan welke andere artiest dan ook die ik zou verwachten. Ik luister nu naar haar en ik hou nu al van haar.
Stake, Crackups, The Reytons, Show Me The Body, Lip Critic, Lola Young en Backxwash lijken mij ook fijne verslavingen.
Ik had iets anders verwacht, maar ik ben niet teleurgesteld.
Laten we hopen op nog een laatste verrassing na Rock Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero en Special Monkey

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
dit is een prima , te verwachten, lijst
als je t nx vind, dan ligt dat voor 100 % aan je eigen (onrealistische)verwachtingspatroon

lander en adriaan, siegfried en joy, stikstof. LEUK!!:)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken