Pukkelpop 2024

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
54
34
Die naam tussen Merol en Offspring laat maar op zich wachten he.

Ben vooral benieuwd naar de vervanger van Denzel Curry.
De berichten rond Stake indachtig zie ik ze hen wel op die plaats zetten.

Sowieso verwacht ik wel wat gitaarwerk straks. Er moeten nog enkele Backyard plaatsen ingevuld worden. Daarnaast zeker en vast ook redelijk wat Boiler namen nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.051
De berichten rond Stake indachtig zie ik ze hen wel op die plaats zetten.
Ik hoop daar toch op iets internationaals. Anders heb je Sylvie - Stake - Soulwax op een prominente plekken in de marquee, worden me net iets te veel Belgen op een te hoge plek (op je tweede podium). Sowieso al iets te veel Belgen/NL die hoge plekken innemen naar mijn goesting dit jaar.
 

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
54
34
Ik hoop daar toch op iets internationaals. Anders heb je Sylvie - Stake - Soulwax op een prominente plekken in de marquee, worden me net iets te veel Belgen op een te hoge plek (op je tweede podium). Sowieso al iets te veel Belgen/NL die hoge plekken innemen naar mijn goesting dit jaar.
Enerzijds eens met je...
anderzijds is Stake mijn favoriete BE live band.

We zien het wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

jarne

Support act
14 feb 2013
1.022
342
Duimen voor stake, soul glo, one step closer, bdrmm, master peace, mouth culture, the guru guru, Egyptian blue, Boston manor, kiasmos LIVE, Parra for Cuva, Bunt., en doe ook maar een herhaling van Knocked Loose …
Niet van alles gecheckt of het tourtechnisch kan,
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.834
12.205
Duimen voor stake, soul glo, one step closer, bdrmm, master peace, mouth culture, the guru guru, Egyptian blue, Boston manor, kiasmos LIVE, Parra for Cuva, Bunt., en doe ook maar een herhaling van Knocked Loose …
Niet van alles gecheckt of het tourtechnisch kan,
Score van één. Doe je goed!
 
  • Haha
Waarderingen: Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Jodi