Pukkelpop 2024

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
464
340
Heb hieronder een schema gemaakt met de releasedatums van vorige edities voor de openingsavond van Pukkelpop. 2015 en 2017 heb ik niet gevonden Al de rest heb ik gevonden op de sociale media van Pukkelpop. Zoals je kan zien is het niet altijd op een woensdag bekend gemaakt dus voor dit jaar kan morgen of overmorgen nog maar denk eerder voor in juni want deze week is try-out van Haunted Youth.
DagMaand JaarNamen
Woensdag 22 juni 2016Toen nog woensdag
Dinsdag 5 juni 2018Toen nog woensdag
Woensdag 29 mei 2019Vanaf toen donderdag
Maandag 21 maart 2022Donderdag
Woensdag 31 mei2023Donderdag
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
464
340
Ik heb de organisatie gisteren een mail gestuurd met de vraag of ze een hint kunnen geven wanneer er nieuwe namen worden bekend gemaakt. Het is een vaag antwoord maar het blijft een hint. Met andere woorden ik denk dat ze het gezaag beu zijn.👇
IMG_3563.jpeg
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.161
2.982
Stake zet dit op hun social media:

A month ago, our hearts were shattered when our amazing guitarist, Cis, told us that his last shows with us would be on the 1st and 2nd of November. The past weeks have been incredibly tough, filled with mixed emotions. But through it all, one thing hurt the most: realizing we hadn't planned any festival shows this summer, missing out on what could've been our last festival season together as the four of us.
So we reached out to our favorite festivals, sharing our story and our desire to have one final epic summer together. And guess what?! They felt our pain and opened their arms to us, offering us some incredible spots to celebrate, cry, and party like never before.
We are extremely grateful to announce that we are playing MAINSTAGE GRASPOP!


Ze spreken er over "incredible spots", meervoud dus.
Gezien Stake graag geboekt wordt door PKP, zie ik het gebeuren dat ze er deze zomer opnieuw staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne en bartv

Yerko_music

Campingartiest
11 sep 2023
57
32
wss volgende woensdag nieuwe namen, met dat zaterdag die try-out is van The Haunted Youth lag de focus even daar op denk ik

Kan ook de week erna zijn, later denk ik niet!!

Wat denken jullie, 8 Juni of 15 Juni
Ik heb de organisatie gisteren een mail gestuurd met de vraag of ze een hint kunnen geven wanneer er nieuwe namen worden bekend gemaakt. Het is een vaag antwoord maar het blijft een hint. Met andere woorden ik denk dat ze het gezaag beu zijn.👇
Bekijk bijlage 9089
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.317
Ik lees hier veel positieve dingen over the smile. Wat maakt dit een must-see voor vele?
Omdat allebei hun albums tot het beste horen van de afgelopen jaren. Liveshows zijn ook van hoog niveau. Check vooral YouTube en Spotify (en vergelijkbaar) om te beoordelen wat je er zelf van vindt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken