Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik weet dat Het nog even duurt maar Zal ik hier dit jaar terug foto’s sturen van de opbouw tot waar je mag komen of hebben jullie zoiets van dat hoeft niet?
Ik weet dat Het nog even duurt maar Zal ik hier dit jaar terug foto’s sturen van de opbouw tot waar je mag komen of hebben jullie zoiets van dat hoeft niet?
Wat verwachten jullie krijgen we een teaser voor nieuwe namen of zal de organisatie ze gewoon droppen zonder op voorhand aan te kondigen? Aangezien het al bijna 6 weken wachten is verwacht ik van wel.
Wat verwachten jullie krijgen we een teaser voor nieuwe namen of zal de organisatie ze gewoon droppen zonder op voorhand aan te kondigen? Aangezien het al bijna 6 weken wachten is verwacht ik van wel.
Het zou echt bedroevenswaardig zijn moesten er ook vandaag geen nieuwe namen komen. Van die initiële hype de eerste weken blijft toch ondertussen quasi niks meer over? Dit hadden ze toch echt wel beter kunnen aanpakken denk ik.