Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is niet plezant meer al 5 weken lang worden we teleurgesteld ben toch eens benieuwd waarom het zo lang duurt maar daar zal ik de organisatie maar niet mee storen. Iemand anders misschien?
Ik denk dat ze dachten “daar heb je Martijn weer” maar zat al lang met deze vraag dus heb ik ze gesteld aan de organisatie. Bekijk bijlage 8958Bekijk bijlage 8959
Dit is niet plezant meer al 5 weken lang worden we teleurgesteld ben toch eens benieuwd waarom het zo lang duurt maar daar zal ik de organisatie maar niet mee storen. Iemand anders misschien?
Ik zou persoonlijk eerder luisteren naar de nummers van Conditions i.pv. Conditions II. Harder en meer in de Noise-hoek. Luister maar eens naar Them en Velodrome bijvoorbeeld.
Ik zou persoonlijk eerder luisteren naar de nummers van Conditions i.pv. Conditions II. Harder en meer in de Noise-hoek. Luister maar eens naar Them en Velodrome bijvoorbeeld.