Pukkelpop 2024

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
460
337
Nee bij mij ook nog niet
Als ik een vraag stuur via e-mail antwoorden ze meestal de dag zelf nog zelden later of niet.
Misschien een e-mail sturen om te weten waarom ze niet op e-mails reageren ? :geek:
Ik denk dat ze niet reageren omdat ze niet mogen of willen antwoorden op de vragen van @WardAgain en @Yerko_music wanneer komen er nieuwe namen en waarom duurt het zo lang het is altijd gevaarlijk om datums voor line-up aankondigingen vrij te geven via e-mails want dat kan in tussentijd veranderen kortom ze willen de mensen gewoon niet teleurstellen als het toch anders loopt dat is wat ik erover denk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
460
337
Ofwel zijn ze het gezaag beu. 😁
Dat kan, we zullen gewoon moeten afwachten hoe lang het spijtig genoeg ook duurt. Maar volgende week woensdag zou wel een goede dag zijn voor de donderdag namen zelfde week als vorig jaar eind mei want anders zal het de eerste maand zijn dat we geen nieuwe namen krijgen dit jaar?
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.126
2.856
Hoe kun je u opgeven om te helpen?
Ze nemen geen individuele vrijwilligers aan, alles gebeurt via verenigingen.
Ik ben de info van gisteren ook maar te weten gekomen van iemand die in een vereniging zit die tapt op PKP.

Ik ken wel een sportclub die jaarlijks vrijwilligers zoekt. Probleem is dat ze enkel andere vrijwilligers zoeken als ze zelf niet alles kunnen opvullen, en ze geven de leuke shiften aan zichzelf, dus ze zoeken dan enkel volk voor shiften van 20u-00u of 00u-04u.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
We moeten ook nog altijd een vervanger voor Denzel curry krijgen. Iemand een idee wie?
Geen idee. Mijn ideaalste vervanger is een Vince Staples, tot nu toe nog nergens in België. Maar ja, moet kunnen he... Hoop wel op niet nog een Belgische naam, want met Soulwax en Sylvie Kreusch stond Denzel al gesandwicht tussen twee "goedkopere" Belgen. En dat toch wel op mooie plekken op het tweede podium.

Zie ze trouwens ook nog wel schuiven en Dizzee Rascal daar zetten, met een nieuwe naam in de dance hall.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
921
327
Toen Dizzee Rascal bekend werd gemaakt, was ook al duidelijk dat Denzel Curry niet kwam. Dan hadden ze Dizzee toch gelijk al in de Marquee kunnen zetten?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.556
842
Geen idee. Mijn ideaalste vervanger is een Vince Staples, tot nu toe nog nergens in België. Maar ja, moet kunnen he... Hoop wel op niet nog een Belgische naam, want met Soulwax en Sylvie Kreusch stond Denzel al gesandwicht tussen twee "goedkopere" Belgen. En dat toch wel op mooie plekken op het tweede podium.

Zie ze trouwens ook nog wel schuiven en Dizzee Rascal daar zetten, met een nieuwe naam in de dance hall.
Maar Soulwax is wel echt een mooie naam. Of zijn jullie het daar in België minder mee eens?!
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Maar Soulwax is wel echt een mooie naam. Of zijn jullie het daar in België minder mee eens?!
Zeker, een must-see. Was weer waanzinnig in de AB. Heb toch nergens gezegd dat het geen mooie naam is? Maar wel gewoon weer gewoon een Belg natuurlijk, op een lineup waarbij nogal veel Belgen erg hoge spots inpakken. Als Denzel ook door een lokale naam vervangen wordt, dan staan er 3 Belgen na elkaar in die Marquee. En je hoopt op een festival op Pukkelpop toch vooral op namen die je niet zo vaal kan zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf en Kilero

Gebruikers die dit onderwerp bekijken