Pukkelpop 2024

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.737
4.794
Ja toch allemaal minder dringend. Bij Pukkelpop is het ook gewoon beter om veel namen in 1 keer aan te kondigen, die kleine drops zijn anders altijd zo underwhelming. Begrijp best dat ze wachten tot ze een mooie, grote drop kunnen doen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Ja toch allemaal minder dringend. Bij Pukkelpop is het ook gewoon beter om veel namen in 1 keer aan te kondigen, die kleine drops zijn anders altijd zo underwhelming. Begrijp best dat ze wachten tot ze een mooie, grote drop kunnen doen
Vandaag is best een mooie dag voor die drop.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
464
340
Ze mogen van mij ook bij de volgende namen bekendmaking (hopelijk vandaag) een (voorlopige) line-up poter droppen dan hebben we een mooi overzicht van alle namen. Weet iemand of Pukkelpop dat ooit al heeft gedaan in mei of juni?
 

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
89
71
Misschien eens een out of the box naam voor het oudere dance publiek op zondag: Scooter.
Heeft wel wat festivals staan dit jaar en staan op 17 augustus op R2 festival (regio Schiphol?).
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron1617899607

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Misschien eens een out of the box naam voor het oudere dance publiek op zondag: Scooter.
Heeft wel wat festivals staan dit jaar en staan op 17 augustus op R2 festival (regio Schiphol?).
Als we dan toch aan foute parties doen, dan wil ik Sam Gooris!
 

WardAgain

Playlistbediener
20 mrt 2024
28
9
Ik betwijfel of er namen gaan komen meestal word er dan ook iets op hun threads gezet niet en dat is nog niet gebeurd?
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
464
340
Even iets wat niet met de line up of dit jaar te maken heeft, ik vond het leuk dat ze in het verleden soms Posts posten die in elkaar overlopen dat was chique jammer dat ze daarmee gestopt zijn. Eerste foto is 2016 en tweede foto is 2019.
IMG_3557.jpegIMG_3558.jpeg
 

Bert

Support act
14 nov 2014
878
816
Siegfried and Joy op ll. Vorig jaar zegden ze af. Nu wel verdwijn trucks op PP?

Hopelijk hebben ze niet de komende artiesten ook laten verdwijnen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.016
338
Frustrerend dit

Siegfried & Joy, vorig jaar gecanceld, zijn aangekondigd voor lowlands, die zullen er alvast terug staan dan
 

WardAgain

Playlistbediener
20 mrt 2024
28
9
Ze mogen nu toch wel met een paar knallers komen nu dat ze ons zo lang laten wachten. Zouden ze mss gewoon wachten tot juni om dan de verdere line up te posten?
 
  • On fire
Waarderingen: Yerko_music

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.154
2.960
Ze mogen nu toch wel met een paar knallers komen nu dat ze ons zo lang laten wachten. Zouden ze mss gewoon wachten tot juni om dan de verdere line up te posten?
Ik verwacht sowieso een kleine drop rond GMM en RW, want er is elk jaar een naam of 2 die PKP met hen deelt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken