Graspop Metal Meeting 2025

Ze lijken wel van de ochtendaankondigingen afgestapt te zijn toch? Dus dan weer om 16:00 vandaag
ja pakketjes komen meestal rond 16 uur helaas, is wat gemakkelijker af te stemmen met amerikaanse bands denk ik.
10 uur is meestal meer voor headliner aankondigingen geloof ik
dat gezegd hebbende zat ik zelf ook vrolijk de webite te refreshen net, maar helaas. we gaan nog geduld moeten hebben.

Vanochtend The Ocean en Rise Against geluisterd, moet het toch een beetje manifesteren hè.

Naast de nieuwe namen ben ik trouwens ook heel benieuwd naar de poster met de dagindeling (kan je een stuk beter uit afleiden hoe hoog bands staan als de huidige poster)

Alestorm verwacht ik ook wel trouwens, die hebben alle Belgische show van hun tour net gehad
In Nederland doen ze in April en in Oktober een festival, in België hebben ze nu niks meer staan
En ze zijn ook nog op tour in juni

• Geweldig
Waarderingen: LastResort
Alestorm verwacht ik ook wel trouwens, die hebben alle Belgische show van hun tour net gehad
In Nederland doen ze in April en in Oktober een festival, in België hebben ze nu niks meer staan
En ze zijn ook nog op tour in juni
Ooit gezien als snotneus op GMM 2010 en het blijft één van mijn meest memorabele shows die ik ooit heb gezien in mijn leven (naast KISS in datzelfde jaar). Alestorm dit jaar op GMM zou echt geweldig zijn!

Het zal wel uitgesloten zijn dat soad op de Vrijdag nog aangekondigd zal worden? Lijkt me sterk dat ze niet zouden afsluiten… Had wel een enorm mooie NuMetal avond geweest. :(

Soad is vooral hopen voor 2026 inderdaad. Vermoed dat het gewoon exclusieve zaalshows wordt net als die in de VS. Stuk of 3 shows en that’s it?

Staan wel een paar interessante quotes in onderstaande artikel.
3 shows is wel overdreven, ze doen er dit jaar 7 in Zuid Amerika en 6 in de VS. dat zijn al meer shows dan dat ze hebben gedaan sinds 2017
als de tour ze goed bevalt verwacht ik ze wel in Europa volgend jaar

Users who are viewing this thread