Graspop Metal Meeting 2025

Soad is vooral hopen voor 2026 inderdaad. Vermoed dat het gewoon exclusieve zaalshows wordt net als die in de VS. Stuk of 3 shows en that’s it?
Het is vooral hopen dat Serj niet na enkele concerten de stekker er weer uit trekt. Is zo 1 van die artiesten die alles heeft dat een goede performer nodig heeft buiten dan de zin om te performen. 😅

Het is vooral hopen dat Serj niet na enkele concerten de stekker er weer uit trekt. Is zo 1 van die artiesten die alles heeft dat een goede performer nodig heeft buiten dan de zin om te performen. 😅
Dus is het inderdaad zaak dat de geplande concerten voor volgend jaar hem niet te veel overbelasten. Maar wat ik uit het recente interview begreep is dat ze ook wel onder de indruk waren hoe snel de tickets de deur uitgingen. En dat ze toch wel hadden genoten van de laatste 2 concerten op Sick New World.
Dus de voorzichtige voortekenen lijken vooralsnog gunstig te zijn🤞

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Och, ik kan wel wennen aan dit soort leedvermaak🤭
Jah positief geklier altijd gewaardeerd.
Dus is het inderdaad zaak dat de geplande concerten voor volgend jaar hem niet te veel overbelasten. Maar wat ik uit het recente interview begreep is dat ze ook wel onder de indruk waren hoe snel de tickets de deur uitgingen. En dat ze toch wel hadden genoten van de laatste 2 concerten op Sick New World.
Dus de voorzichtige voortekenen lijken vooralsnog gunstig te zijn🤞
Jah het vooral dat als het veel concerten achter elkaar zij of dan niet de sleur erin zit en het plezier eruit. Zomer 2026 is nog ver weg in Europa.
Buiten dat hoeven ze niks meer, alleen wat ze zelf willen. Dus er is geen druk om door te gaan als ze geen zin meer hebben.
Dat kan echt 2 kanten op werken.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
allemaal afhankelijk van welke hardere bands er in 2026 gaan touren. als RATM er terug aan begint, of Metallica dan zie ik SOAD er niet bij komen op werchter

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Dat is wel een goede, maar los daarvan is het voor Live Nation toch gewoon een gevalletje Linkin Park? Als SOAD op Werchter 85k kaarten verkoopt en op Graspop 55k, dan staan ze op Werchter

Mocht SOAD gaan touren dan verwacht ik geen uitgebreide tour van meer dan een maand
Als ze dus festivals gaan doen denk ik eigenlijk juist dat Graspop meer kans maakt, omdat ze 2 weken eerder zitten dan Werchter. Dat was in 2021 ook de reden dat ze volgens de geruchten op Graspop zouden staan. Als die voor festivals gaan dan pakken ze Download, RaR, Novarock etc wel mee begin juni en Werchter is dan heel ver weg.

Blijft natuurlijk een hele kleine kans, maar onmogelijk is het niet.

Ik denk overigens dat de kans groter is dat ze gewoon zalen/stadions doen.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en El_Leipo
Jinx het niet, straks zullen we zien dat SOAD op Rock Werchter 2026 staat...
I wouldn't mind. Next year, I'll be going to both I think - Graspop and Werchter.
I think I have just about seen anything they would book for Rock Am Ring and the likes of it, so Werchter appears to be a nice change of pace.
Also, festivals and their attendees are just so much more pleasant in your country than they are here in Germany.

Mocht SOAD in belgie komen maakt het me eigenlijk totaal niet uit waar ze spelen, dan koop ik toch een ticket, Werchter, GMM, of een zaal/station. (mijn voorkeur gaat wel naar graspop aangezien ik toch ga :) )

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
allemaal afhankelijk van welke hardere bands er in 2026 gaan touren. als RATM er terug aan begint, of Metallica dan zie ik SOAD er niet bij komen op werchter
Of vooral: als ze er weer voor kiezen om voor god weet welke reden alleen in juni te willen spelen.

Users who are viewing this thread