Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat ze dan toch eerder de data van zaken als Roskilde en werchter erbij nemen, maar dat is allemaal heel veel speculatie en ook niet meer echt on topic hier :-D
Wat naar mijn idee nog een mooi alternatief kan zijn voor de ontbrekende headliners is om met bepaalde bands speciale exclusive shows op te zetten en die te laten headlinen. Zie bvb een dimmu borgir met orkest op wacken. Dat soort boekingen zouden mij enorm vet lijken en ik heb het gevoel dat andere festivals vaker dit soort speciale sets voor mekaar krijgen. Echter is wel de vraag of dit soort boekingen buiten de positieve reacties om ook genoeg tickets verschuiven als een headliner. In ieder geval hopelijk een optie die graspop overweegt.
Leuke optie. Heb de andere mogelijke reacties nog niet gelezen. Maar ik vrees dat dat beperkt gaat zijn omdat een orkest erbij dat zijn extra mensen die betaald moeten worden. Waardoor het misschien een dure headliner zou maken.
Ik denk dat ze dan toch eerder de data van zaken als Roskilde en werchter erbij nemen, maar dat is allemaal heel veel speculatie en ook niet meer echt on topic hier :-D
Roskilde en Werchter wegen niet op tegen het lijstje van Download festival, Novarock, Rock Am Ring, Rock Im Park, Graspop, Hellfest en wellicht Sweden Rock en Copenhell er nog bij
Overigens hoeven we hier niet over te spucleren, want we weten dit al aangezien SOAD in 2021 hun tour van 2020 heeft ingekort naar 3 weken en toen werd het dus 3 weken vanaf begin juni met de festivals die ik hierboven noem.
Ik tel 6 dagen: Woensdag pre-party. En maandagnacht de headliner.
Als we de dag ervoor ons lijstje maken zitten we in te luisteren en zitten we aan een week.
Leuke optie. Heb de andere mogelijke reacties nog niet gelezen. Maar ik vrees dat dat beperkt gaat zijn omdat een orkest erbij dat zijn extra mensen die betaald moeten worden. Waardoor het misschien een dure headliner zou maken.
Een volledig orkest kost inderdaad wel vrij veel waardoor het misschien niet de goedkoopste headliner wordt, maar ik denk ook niet dat het in de buurt zou komen van een Iron maiden, GNR, etc?
Ik vind het alvast een tof idee om over na te denken!
Een volledig orkest kost inderdaad wel vrij veel waardoor het misschien niet de goedkoopste headliner wordt, maar ik denk ook niet dat het in de buurt zou komen van een Iron maiden, GNR, etc?
Ik vind het alvast een tof idee om over na te denken!
Gewoon doen! Graspop als je meeleest. Guns'n roses vraagt belachelijk veel. En niemand vraagt voor 3 uur iets dat je makkelijk kan vervangen door 2 artiesten die samen meer volk aanspreekt en vocaal zeker kwalitatiever zijn.
allemaal afhankelijk van welke hardere bands er in 2026 gaan touren. als RATM er terug aan begint, of Metallica dan zie ik SOAD er niet bij komen op werchter
Dat zou weer de reden zijn dat GMM herhalende headliners heeft Stuur SOAD en Ghost dan maar gewoon naar graspop (Metallica mag natuurlijk ook maar lijkt me te groot voor graspop)
Ik zal er eens over nadenken . Ik lees tegen die tijd wel waar en wanneer dat dan is. Nog 138 dagen maar dat is het controversiële als je ouder wordt..Aan de ene kant wil je dat de tijd snel gaat maar aan de andere kant juist weer niet…..
Dat zou weer de reden zijn dat GMM herhalende headliners heeft Stuur SOAD en Ghost dan maar gewoon naar graspop (Metallica mag natuurlijk ook maar lijkt me te groot voor graspop)