Graspop Metal Meeting 2025

Vallen mij meteen ook wat "onverwachte" plaatsen van bands op.
Hatebreed marquee headliner, Apocalyptica Metal Dome headliner, Deafheaven & As Everything unfolds Metal Dome openers,..

Nog 2 aardige namen die er bij moeten op zaterdag ook en uiteraard de vrijdag North headliner
Yep! Viel mij ook op, normaal ben ik niet zo vaak in de Metal Dome te vinden, maar dit jaar verandert dat enorm.

I'm sad about Filter cancelling but Paleface, Knocked Loose, Landmvrks, Blood Incantation, Dethklok and so on...what a nice batch of bands.

Mooie worp hoor, blij met Alestorm, Opeth, Dethklok, Starset, Stick to your Guns, Landmvrks, Me First and the Gimme Gimmes, Knocked Loose. Gaat wel een clashfest worden ben ik bang. Ook ingegeven door de verdeling over de stages, elke dag heeft op elke stage wel iets dat ik wil zien. En dan nog een headliner op vrijdag die erbij gaat komen! Geen spijt van mijn combi!

Airbourne en Dragonforce op Jupiler plaatsen is niet te vergeven, moet ik dan echt KoRn of NIN gaan missen😭. Myles Kennedy weggepropt in de Metal Dome. Maar verder ben ik erg positief over de nieuwe namen, ze weten toch nog 2 van mijn favoriete bands (Alestorm en Warkings) erbij te zetten op de donderdag

Kijklijstje

Donderdag:

Iron Maiden
Dream Theater
Powerwolf
Carcass
Orbit Culture
Paradise Lost
Pertubator
Julie Christmas

Vrijdag

Slipknot
FiR (als ik er toch ben)
Opeth
Blood Incantation
Spectral Wound
House of Protection (had ze graag in de Metaldome/Marquee zien staan)
Dethklok

Zaterdag

Nine Inch Nails
KoRn
Lorna Shore
Amenra
Cattle Decapitation
Unto Others

Zondag

Judas Priest
Savatage
Krokus
Hardy
Till Lindemann
King Diamond
Triptykon
Alcest
Katatonia

Opvallende misser is Bathory, had die wel verwacht.

Mooie worp hoor, blij met Alestorm, Opeth, Dethklok, Starset, Stick to your Guns, Landmvrks, Me First and the Gimme Gimmes, Knocked Loose. Gaat wel een clashfest worden ben ik bang. Ook ingegeven door de verdeling over de stages, elke dag heeft op elke stage wel iets dat ik wil zien. En dan nog een headliner op vrijdag die erbij gaat komen! Geen spijt van mijn combi!
Hier ook enorm bang voor een aantal clashes wel een zeer mooie drop namen😄

Yes! me first and the gimme gimmes kan ik voor de eerste keer zien.
Opvallend van falling in reverse. Wordt dat een moeilijke clash met me first and the gimme gimmes? :o
Zou prodigy m2 headlinen? Zit de kans er nog in?

• Leuk
Waarderingen: JamesBourbon en won666
Alcest, Alestorm, Dethklok, Eisbrecher, Green Lung, Knocked Loose, Landmvrks, Opeth en Polaris komen toch al mooi op de must watch list te staan! Ik kan niet wachten tot GMM begint

Kijklijstje

Donderdag:

Iron Maiden
Dream Theater
Powerwolf
Carcass
Orbit Culture
Paradise Lost
Pertubator
Julie Christmas

Vrijdag

Slipknot
FiR (als ik er toch ben)
Opeth
Blood Incantation
Spectral Wound
House of Protection (had ze graag in de Metaldome/Marquee zien staan)
Dethklok

Zaterdag

Nine Inch Nails
KoRn
Lorna Shore
Amenra
Cattle Decapitation
Unto Others

Zondag

Judas Priest
Savatage
Krokus
Hardy
Till Lindemann
King Diamond
Triptykon
Alcest
Katatonia

Opvallende misser is Bathory, had die wel verwacht.
Wij zullen elkaar vaak tegen kunnen komen 😊

• Winning
Waarderingen: ItsJovanaar

Users who are viewing this thread