Graspop Metal Meeting 2025

Staan wel een paar interessante quotes in onderstaande artikel.
3 shows is wel overdreven, ze doen er dit jaar 7 in Zuid Amerika en 6 in de VS. dat zijn al meer shows dan dat ze hebben gedaan sinds 2017
als de tour ze goed bevalt verwacht ik ze wel in Europa volgend jaar

Ik ben eigenlijk vooral gefocust op de term 'Stadium shows'.

Wat houdt SOAD tegen om een losse show op de Werchterwei of Koning Boudewijn stadion te proberen?

Ik ben eigenlijk vooral gefocust op de term 'Stadium shows'.

Wat houdt SOAD tegen om een losse show op de Werchterwei of Koning Boudewijn stadion te proberen?
Er zijn wel een hele hoop artiesten die in Amerika stadion shows spelen en hier niet, SOAD lijkt me hier een goed voorbeeld van
2 shows in de ziggo dome of sportpaleis lijkt me meer waarschijnlijk, denk niet dat die 70k tickets verkopen hier

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Er zijn wel een hele hoop artiesten die in Amerika stadion shows spelen en hier niet, SOAD lijkt me hier een goed voorbeeld van
2 shows in de ziggo dome of sportpaleis lijkt me meer waarschijnlijk, denk niet dat die 70k tickets verkopen hier
Dat zal er wat aan liggen hoeveel shows ze gaan doen, Als ze zoals NIN 3 shows op zo een korte afstand geven zullen ze zeker niet zo een stadions uitverkopen, maar als er maar een show in de benelux is, en dan 2-3 een stuk verder zie ik dat nog wel lukken

Was ondertussen even aan het kijken wat de mensen in de clashfinders van de zaterdag hadden gemaakt
@saurus ben jij toevalig een hele fanatieke Bad Wolves fan? Aangezien ze klein op de poster staan en jij ze nog net niet bombardeerd tot subheadliner :ROFLMAO:
Of je hebt een grote hekel aan Spiritbox, die op de poster als eerste band genoemd worden na de headliners :)
Bekijk bijlage 12556
Nee ben idd geen grote fan van Spiritbox en vond bad wolves op dat moment er wel passen, als de volgende batch namen er is eens kijken als ik dat nog steeds vind.

Er zijn soms wel headliners die sign sessies hebben, zoals bv sabaton, maar dat is eerder een uitzondering

Klopt, Within Temptation heeft het ook datzelfde jaar gedaan. Bij Sabaton waren fastlanes ook niet toegestaan toen trouwens.

Maar denk dat zo iemand van SOAD net zoiets zou zijn als een signing session van Corey Taylor of Bruce Dickinson; zou ik ook een nog groter gekkenhuis bij verwachten

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Klopt, Within Temptation heeft het ook datzelfde jaar gedaan. Bij Sabaton waren fastlanes ook niet toegestaan toen trouwens.

Maar denk dat zo iemand van SOAD net zoiets zou zijn als een signing session van Corey Taylor of Bruce Dickinson; zou ik ook een nog groter gekkenhuis bij verwachten
Ik denk dat dat wel mee zou vallen, het zou me zelfs niet verbazen als de helft van het volk dat op graspop rondloopt niet eens weet dat er iemand van SOAD in seven hours after twilight zit. Als bijvoorbeeld Serj Tankian onder zijn eigen naam zou optreden als solo artiest is het een ander verhaal. Sowieso is van meeste bands de frontman/zanger een stuk populairder dan de andere bandleden. In SOAD staat Shavo een stuk meer op de achtergrond als bijvoorbeeld Daron en Serj. Als bijvoorbeeld de toetsenist van Slipknot of de bassist van Maiden een signing session zou doen zou daar ook veel minder volk op af komen dan Corey Taylor of Bruce Dickinson.

EDIT: Waarschijnlijk kan je dit beter vergelijken met British Lion ipv Bruce Dickinson

Ik denk dat dat wel mee zou vallen, het zou me zelfs niet verbazen als de helft van het volk dat op graspop rondloopt niet eens weet dat er iemand van SOAD in seven hours after twilight zit. Als bijvoorbeeld Serj Tankian onder zijn eigen naam zou optreden als solo artiest is het een ander verhaal. Sowieso is van meeste bands de frontman/zanger een stuk populairder dan de andere bandleden. In SOAD staat Shavo een stuk meer op de achtergrond als bijvoorbeeld Daron en Serj. Als bijvoorbeeld de toetsenist van Slipknot of de bassist van Maiden een signing session zou doen zou daar ook veel minder volk op af komen dan Corey Taylor of Bruce Dickinson.

EDIT: Waarschijnlijk kan je dit beter vergelijken met British Lion ipv Bruce Dickinson

Denk dat de bassist van Iron Maiden dan weer net het verkeerde voorbeeld is 😅

Maar snap wat je bedoeld wel!

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: jasper79 en Loek123

Nou als Steve Harris gaat signeren wordt het een compleet gekkenhuis hoor😂 maar dat is dan ook de oprichter van Maiden.

Steve Harris gaat voor een signing sessie en jij denkt dat het dan rustig is? Ik weet dat je niks met Maiden hebt, maar dit is toch wel jammer Loek🤭

Denk dat de bassist van Iron Maiden dan weer net het verkeerde voorbeeld is 😅

Maar snap wat je bedoeld wel!
Nou als Steve Harris gaat signeren wordt het een compleet gekkenhuis hoor😂 maar dat is dan ook de oprichter van Maiden.
Steve Harris gaat voor een signing sessie en jij denkt dat het dan rustig is? Ik weet dat je niks met Maiden hebt, maar dit is toch wel jammer Loek🤭
Mijn excuses, ik ken Iron Maiden duidelijk niet goed genoeg om dit soort statements te maken, was geen goed voorbeeld. maar jullie begrijpen mijn punt.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread