Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pure gok, nergens op gebaseerd
Kennis van wie wanneer kan of welke combinaties er mogelijk zijn heb ik al zeker niet...
Vrij: Joost - Charli XCX
Zat: Chapell - Amelie Lens
Zon: ? ( jeugd van t.) - QOTSA
Kennis van wie wanneer kan of welke combinaties er mogelijk zijn heb ik al zeker niet...
Ik denk nu ook wel niet dat én Joost én DJVT subs zullen zijn. Verwacht ze wel als derde laatste. Maar als sub hoop ik toch wel eerder op een Vampire Weekend, Hozier, Justice, ...
Ik denk dat hij de laatste act op de Main bedoelt? Justice en Jamie XX om hun nachten te beëindigen en Charli om de andere te beëindigen, zo zie ik het.
Als dit gebeurt en we ook Khruangbin en Vampire Weekend krijgen, koop ik een kaartje.
Geen idee qua populariteit in BE, maar Khruangbhin is toch dé perfecte band voor een sunset slot op de main imo. Texas Sun met een goudgele lucht, perfect eind van de dag en laat de avond/nacht dan maar beginnen!
Geen idee qua populariteit in BE, maar Khruangbhin is toch dé perfecte band voor een sunset slot op de main imo. Texas Sun met een goudgele lucht, perfect eind van de dag en laat de avond/nacht dan maar beginnen!
Wat ik me herinner van een review is dat het een tikkeltje saai was en ze bijna smeekte om ze in een tent te laten spelen. Herinner me niet meer of dat nou aan het "publiek" lag, wat er na speelde(Dua Lipa?).. Wellicht valt het op Pukkelpop beter in de smaak..
Ja, die show zag ik ook. Was allemaal heel netjes gespeeld maar heel memorabel was het niet. Daarom mijn vraag aan @Cooklu , misschien werd het vorig jaar beter onthaald. Maar blijkbaar niet. Op DTRH viel die show wel een beetje dood.