Pukkelpop 2025

Pure gok, nergens op gebaseerd
Kennis van wie wanneer kan of welke combinaties er mogelijk zijn heb ik al zeker niet...
Vrij: Joost - Charli XCX
Zat: Chapell - Amelie Lens
Zon: ? ( jeugd van t.) - QOTSA

Pure gok, nergens op gebaseerd
Kennis van wie wanneer kan of welke combinaties er mogelijk zijn heb ik al zeker niet...
Vrij: Joost - Charli XCX
Zat: Chapell - Amelie Lens
Zon: ? ( jeugd van t.) - QOTSA
Ik denk nu ook wel niet dat én Joost én DJVT subs zullen zijn. Verwacht ze wel als derde laatste. Maar als sub hoop ik toch wel eerder op een Vampire Weekend, Hozier, Justice, ...

Mijn buikgevoel zegt
- Charli XCX en Chappell Roan
- Post Malone en Asap Rocky
- Twenty One Pilots en Justice

Marquee heads: Jamie xx, Khruangbin, Ry X

Opent Main: Jelle Cleymans zingt Spring

Jamie XX toch niet op de main?
Ik denk dat hij de laatste act op de Main bedoelt? Justice en Jamie XX om hun nachten te beëindigen en Charli om de andere te beëindigen, zo zie ik het.

Als dit gebeurt en we ook Khruangbin en Vampire Weekend krijgen, koop ik een kaartje.

Heb je enig idee of Khruangbhin sub zal zijn op de main of toch eerder headliner in de Marquee?
Geen idee qua populariteit in BE, maar Khruangbhin is toch dé perfecte band voor een sunset slot op de main imo. Texas Sun met een goudgele lucht, perfect eind van de dag en laat de avond/nacht dan maar beginnen!

Geen idee qua populariteit in BE, maar Khruangbhin is toch dé perfecte band voor een sunset slot op de main imo. Texas Sun met een goudgele lucht, perfect eind van de dag en laat de avond/nacht dan maar beginnen!
Was dat op RW eigenlijk een groot succes vorig jaar? Hoe viel die band daar in dat slot?

Was dat op RW eigenlijk een groot succes vorig jaar? Hoe viel die band daar in dat slot?
Wat ik me herinner van een review is dat het een tikkeltje saai was en ze bijna smeekte om ze in een tent te laten spelen. Herinner me niet meer of dat nou aan het "publiek" lag, wat er na speelde(Dua Lipa?).. Wellicht valt het op Pukkelpop beter in de smaak..

Hun nummers met Leon Bridges spelen ze meestal niet, dus ook geen Texas Sun.

• Verdrietig
Waarderingen: Cooklu
Op RW vorig jaar weet ik niet maar ik zag ze in 2022 als opwarmer voor Stromae op Werchter Boutique en daar viel dat helemaal dood.
Ja, die show zag ik ook. Was allemaal heel netjes gespeeld maar heel memorabel was het niet. Daarom mijn vraag aan @Cooklu , misschien werd het vorig jaar beter onthaald. Maar blijkbaar niet. Op DTRH viel die show wel een beetje dood.

Laatst bewerkt:
En dan heb je pech en valt de regen met bakken uit de lucht en is het keikoud... Zullen ze we maar zetten in de tent?

• Haha
Waarderingen: Cooklu
ik denk dat er max een man of 10000 naar Khruangbin stonden te kijken op Werchter en die vonden het allemaal saai

Users who are viewing this thread