Pukkelpop 2025

Bedankt Joris

Hoe heb je dat gedaan? Elke keer als ik een screenshot probeer toe te voegen, zegt hij dat het bestand te groot is?
Heb ik vaak wel als ik met knipprogramma zelf screenshots maak, maar in dit geval heb ik gewoon de facebook afbeelding gekopieerd en hier geplakt

• Leuk
Waarderingen: DDave
Denk dat PKP gewoon gaat kiezen voor Charli, Chappell en QOTSA en ze Post Malone links gaan laten liggen. Hozier als sub zie ik dan weer wel gebeuren.
Ik hoop echt dat we Hozier niet krijgen. Donderdag 14 augustus is hij in Amerika, dus dat lijkt iets minder waarschijnlijk.

Ik hoop echt dat we Hozier niet krijgen. Donderdag 14 augustus is hij in Amerika, dus dat lijkt iets minder waarschijnlijk.
Hmm, dat wist ik niet. De 22ste staat hij wel terug in de UK. Maar dat wordt krap inderdaad, misschien enkel een waterkansje nog op de zondag dan.

Hozier zit voor mij in dezelfde categorie als Tom Odell, dus die laat ik sowieso links liggen als die er staat.

Hozier zit voor mij in dezelfde categorie als Tom Odell, dus die laat ik sowieso links liggen als die er staat.
het is ook niet mijn ding, maar echt totaal verschillende artiesten. Tom Odell z'n set draait rond 1 of 2 hits, Hozier heeft een sterke liveband bij, een reeks goede nummers. Waarom reageer ik uberhaupt op dit soort onzin 😂 Naja, om maar gewoon aan te geven: niet elke singer-songwriter is hetzelfde he.

Users who are viewing this thread